آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

آیدین عزیزم

عزیزم

1391/4/29 3:29
نویسنده : مامان و بابا
1,059 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دنیای من

مهربونم این روزا دست میزنه بای بای میکنه یه کار خطرناک که میکنه اینه که رو زانو میشینه و لبه تختشو میگیره و میخواد که بلندشه این کارو هم بابا یادت داده واااای عزیزم خیلی از این کارت میترسم نمیتونم واسه یه لحظه هم تنهات بذارم خدای نکرده اگه تعادلت رو از دست بدی وای نمیتونم یه لحظه فکرشم کنم .به راحتی لبه مبل می ایستی و همش سعی داری از اون بالا بری میدونی بابا چیکار میکنه پاهاتو کف دستش میذاره و تو هم میایستی مثل این ...

قربونت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نایسل
29 تیر 91 9:52
وای خدا پدر وپسر دست به یکی کردن تورو سکته بدن
ولی نترس فرشته ها مراقب بچه هان


نایسل
29 تیر 91 9:52
مرسی عزیزمم هر چی خدا بخواد


ایشالا همون که میخوای بشه
الهه مامان روشا جون
29 تیر 91 17:37
سلام مامانی.مرسی که بهمون سر زدی و تولد روشا جون رو تبریک گفتی.
امروز یکی از بهترین روزهای عمرم بود و اطرافیان با تبریکاتشون شادی منو چند برابر کردن.
من این محبتت رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.چون دخترم تمام وجودمه.


ایشالا همیشه در کنار فرشته مهربونت خوش و خرم باشی
الهه مامانی طهورا
1 مرداد 91 17:39
می شود این رمضان موعد فردا باشد

آخرین ماه صیام غم مولا باشد

می شود در شب قدرش به جهان مژده دهند

که همین سال ظهور گل نرگس باشد

التماس دعا


محتاجیم به دعا.رمضان ماه مهمانی خدا بر شما هم مبارک
مامان رادین
1 مرداد 91 18:56
ای جاااانم....... حسابی شیطون شده
الهه مامان روشا جون
2 مرداد 91 1:02
وای خدا جون نگاش کن چه جوری وایسادهآیدین گلی رو ول کن مامانشو بچسب که چه دل دریایی داره.
من تو عکس یه نیم سکته ای زدم.تو رو خدا مواظبش باش.


میبینی خاله جون .پسرو پدر چه کارایی میکنن؟؟
ilijoon
2 مرداد 91 2:32
به به پسر ژيمناستيك كارمون به افتخار گل پسري هوراااااااااااااااااااا


قربونت عزیزم.سلام ایلیا هنرمندو برسونین
ilijoon
2 مرداد 91 2:33
مامان الیناجونی
2 مرداد 91 11:09
وایییییی خداییی من این هنرمند نکنه فردا میخواد بره تو سیرک اجرا کننده باشه ماشاا..........


نمیدونم شاید.
مامان عاطفه
4 مرداد 91 1:04
مرسی از دقت شما . من آخر هر ماه اتفاقات اون ماه رو مینویسم . برای همین عقبم . ولی شما درست گفتین پارسا فردا تولدشه . ممنون از تبریک شما . پسر ماهتون رو هم میبوسم


قربانت عزیزم
مامان آرین
10 مرداد 91 2:16
سلام مامانی به اون گل پسرت بگواونجوری نگاه نکنه وژست نگیره وگرنه میام میخورمشا ای جونم بااون ژشت وطرز نگاهت ایشالا همیشه شادوسرحال باشی
مهرنوش مامان مهزیار
9 شهریور 91 14:58
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ مهزیار سر زدین. ماشا... آیدین جون خیلی ناز . وای لباس هندوانش خیلی خوشگل بود . واقعا باباش چکار کرد عکس ها رو دید؟ عزیزم با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم لینکمون کنید. راستی عزیزم اهل کجا هستید؟


سلام منم لینکتون کردم عزیزم.