آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

آیدین عزیزم

مامان ناراحته عزیزم

1391/5/2 1:50
نویسنده : مامان و بابا
1,232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مهربونم

عزیز دلم یه چند روزی میشه حالت خوب نیست یه کوچولو مریض شدی الهی مامان فدات شه خیلی خیلی ناراحتم آخه میدونی مامان بهت ماست پرچرب داده به معده شما سازگار نبوده ودکتر هم به مامان و هم به شما عزیزم لبنیاتو ممنوع کرده آخه شما خیلی بد غذا میخوری اونم با هزار ترفند یه روز که بهت سوپ دادم بعد از اون یه قاشق ماست دادم شما هم با اشتها خوردی منم که تا حالا ندیده بودم شما چیزی رو با اشتها بخوری یه قاشق دیگه دادم و کلی خوشحال شدم واصلا متوجه نبودم ماست پرچربه و شما از همون روز مریض شدی تا الان دوبار آزمایش دادیم فردا میریم دکتر تا برامون برنامه غذایی بدن امیدوارم چیز خاصی نباشه خدا کنه تو این ماه مبارک همه مریضا شفا پیدا کنن الهی آمین.این دومین رمضانی هست که وجودت گرمی بخش زندگیم شده پارسال با هم قران رو ختم کردیم و مامان یه روز از روزای قدر رو روزه گرفت نمیدونی شما چه قدر تا افطار تکون خوردی که مامان گشنمه زود باش واون روز هم آش نذری داشتیم تا آش خوردم سریع آروم شدی ایشالا که همیشه سالم باشی نفسم و امسال با هم اعمال ماه رمضان رو انجام بدیم .

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

ilijoon
2 مرداد 91 2:29
ممنون مامان جون كه به يادمون هستيد وبهمون سر ميزنيد دوستتون دارم


قربونت گلم از دیدن وبتون خیلی لذت میبرم
ilijoon
2 مرداد 91 2:31
ان شاالله زود زود خوب شي وهميشه سلامت باشي ان شاالله كه چيز خاصي نيست مامان جوني غصه نخور ان شاالله كه زود همه چيز درست ميشه


ممنون دوست گلم که به فکر مایی
ilijoon
2 مرداد 91 2:31
mamane Ali
2 مرداد 91 3:11
سلام عزیزم .. خیلی نگران شدم .. انشالله که زودی حالش خوب بشه .. از کجا متوجه شدی که سازگاز نیوده؟ یعنی چه علایمی داشت؟ علی هم اصلا خوب غذا نمیخوره.. خیلی در این زمینه دقم میده
مامان آیلا
2 مرداد 91 10:17
مامانی ان شا اله مشکل کوچولو هم رفع می شه . ما شا اله چه پسملی قهرمان مواظب باش


مرسی عزیزم
مامان الیناجونی
2 مرداد 91 11:06
الهی بگردم انشاا... که چیزیش نیست مامان مهربون نگران نباش آیدین خاله قوی تر از این حرفاست شاید هوا گرمتر شده یه خورده اذیتش کرده نگران نباشین ..


قربونت عزیزم .خدارو شکر بهتره
مامان محمد و ساقی
2 مرداد 91 14:07
سلام عزیزم.ایشاا... زود خوب مبشه.نگران نباش.
ایشاا... نماز و روزتون قبول حق باشه.


ممنونم دوست گلم
الهه مامان روشا جون
2 مرداد 91 14:37
آیدین خاله ایشالا هر چه زودتر حالت خوب بشه و مامانی از نگرانی در بیاد.


ممنونم دوست عزیز
نایسل خانم
2 مرداد 91 15:24
آخی عزیزز دلممممم اللهیییی فداش شم الهی بهتر بشه


قربونت عزیزم
نایسل خانم
2 مرداد 91 15:25
گلممممممممممم مرسی به من لطف داری منم وبت ورو میخونم
فاطمه (مامان آیلین)
3 مرداد 91 13:35
ای جونم عزیزم چقدر ناراحت شدم ایشالا هر چه زودتر حالش خوب میشه ...مامانی نگران نباش


ایشالا عزیزم .ممنونم از لطفتون
دایی
3 مرداد 91 15:15
چقدر ناراحت شدم انشاالا هر چه زودتر حالش خوب میشه ... نااراحت نباش


ممنون دایی جون . نیستین کم پیدا هستین ؟؟
الهه مامان روشا جون
3 مرداد 91 22:49
مامانی حال گل پسرت بهتره؟


قربونت برم عزیزم بهتره خدارو شکر
جیگر مامان
4 مرداد 91 0:16
سلام گلم با اجازه لینکتون کردم اگه دوست داشتین به وبم سر بزنید نظر بدین خوشحال میشم


ممنون دوست گرامی آدرس وبتونو ندارم به شما سر بزنم
مامان کیان و کارین
4 مرداد 91 10:13
سلام
آخی
مامانی نگران نباش
انشالله زود خوب خوب می شه ..
بدغذایی بچه ها هم که مکافاته ..
کیان همینطور بود وقتی همسن آیدین بود.



ممنون دوست عزیزم. ایشالا نی نی هامون سالم باشن اشکال نداره ماماناشونو اذیت کنن مگه نه ؟
مامان کیارش
6 مرداد 91 13:33
الهی خاله، امیدوارم تا الان حالت خوب خوب شده باشه .آرزوی من و کیارش سلامتی آیدین عزیز


قربونت عزیزم
آیدا(مامان الینا)
7 مرداد 91 3:27
عزیزم ناراحت نباش ایشالا زود زود خوب میشه



قربونت عزیزم
فندق آیدین
8 مرداد 91 11:17
سلام عزیز خاله بهتر شدی؟سر بزن بهمون


ممنون خاله جونم بهتر شدم خدارو شکر .حتما میایم دیدنتون عزیزم
مامان عاطفه
16 مرداد 91 2:12
آخی خاله نبینم مریضیتو . خدا کنه زودتر خوب شی نازدونه


قربونت گلم خدارو شکر بهتره
مامان ماهان نفسی
16 مرداد 91 13:35
وای ماهان منم عاشق ماسته یعنی بهش ندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
الهی فداش بشم که ماست خورده بعد مریض شد دردت بخوره تو سر خاله زهرات


خدا نکنه خاله جونم.نوش جون ماهان جونم بشه.شکلات من به معده اش نساخته من هم آخر نه ماهگی بهش ماست میدم.
زهره ( مامان کوروش )
24 مرداد 91 12:10
خصوصی داری خانوم گل


مرسی عزیزم