آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

آیدین عزیزم

عزیز دلم

1391/3/9 2:03
نویسنده : مامان و بابا
565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

شش ماهگییییییییییییت مبارکککککککککککککک

180 روز از با هم بودن میگذره این یعنی 180 درجه زندگی من و بابایی دچار تغییر شده به این میگن تغییر اساسی به این میگن زندگی رویایی به این میگن لذت دنیا رو بردن دوسسسسسسسست داریم هواااااااااااارتا

از چند روز پیش بگم که ما خونه نبودیم آخه آقای پدر رفته بودن کوهنوردی و من و گل پسر هم رفتیم خونه مامان بزرگ. اولین غذای پسرم رو هم خونه دایی جون نوش جان کرد غذات عزیزم فرنی بود که با کمک خاله درست کردیم .                 

وااااای که چه ذوقی کردیم من و خاله و دایی و زن دایی. ان شاا... همیشه سالم و سلامت باشی و بتونی غذاهای مقوی بخوری تا بتونی ورزشکار بشی عزیز مامان

این عکسا رو صبح بابا از شما گرفتن موقعی که داشتی غذاتونو نوش جان میکردی

نوش جان عزیزم

بقیه تو ادامه مطلب عزیزم.....

 

اولین ظرف عزیزم

به فکر غذا هستم

یعنی غذای مامان خوشمزه هست ؟؟؟

دستت درد نکنه مامان

نوش جانت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم مامان ستایش
7 خرداد 91 17:14
نوش جونت گل پسر.ایشالله گوشت بشه به تنت.7ماهگیتم مبارک عسیسم


ممنون خاله جون که به دیدنم اومدی
بابا
7 خرداد 91 17:18
وای چه ناز شده گل پسرم : بابا دلش واسه گل پسری یه ذره شده دست مامانی هم درد نکنه که عکس ادینی رو میزاره توی وب .


خواهش میکنم عزیزم
ilijoon
7 خرداد 91 18:54
هفت ماهگيت مبارك گلم


ممنون عزیزم
ilijoon
7 خرداد 91 18:54
نوش جونت عزيزم


قربونتون برم که به من سر میزنین
ilijoon
7 خرداد 91 18:56
ظرف غذات هم خيلي خوشگله ان شاالله هميشه توش غذاهاي خوشمزه بخوري


ممنون خاله قابل شما رو نداره
فاطمه (مامان آیلین)
8 خرداد 91 0:56
نوش جونت عزیزم قربون اون چشمای خوشگلت بره خاله .. غذاهاتو خوب بخوری هاااا


چشم خاله ممنون عزیزم که به دیدنم اومدین
مامان کوروش ( زهره )
8 خرداد 91 11:58
سلام آیدین جون من کولوشم! من از خیلی وقت پیش حریره بادوم میخوردم خیلی ام دوس داشتم و قوی شدم. مبارک باشه به به خوردنت عزیزم. راستی میای با هم کشتی بگیریم؟


باشه میایم کی و کجا باشه خوبه عزیزم ؟
مامان پارسا جیگر
10 خرداد 91 1:06
شش ماهگیت مبارک خوشگل خاله
غذاتم نوش جونت عزیزم گوشت بشه به تنت


مرسی عزیزم