آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

آیدین عزیزم

واکسن شش ماهگی دلبندم

1391/3/7 17:22
نویسنده : مامان و بابا
584 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم

دیروز رفتیم واکسن شش ماهگیتو زدیم شما هم مثل همیشه آقا بودی اصلا اذیت نکردی مهربونم

من که مثل همیشه وقتی میخوان واکسنتو بزنن از اتاق رفتم بیرون تا گریه عزیزم رو نبینم اما بابا میگفت اولش یه کم گریه کردی ولی بعدش تو بغل بابایی آروم شدی وقتی من دیدم اشکات رو گونت بود الهههی که من فدای نفسم بشم طاقت ندارم اینجوری ببینمت نفسم 

اینجا آماده شده بودی بری واکسن بزنی

فدای مهربون بشم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ilijoon
7 خرداد 91 18:53
مامان سامان
8 خرداد 91 0:39
الهی خاله فدات بشه اینم بوس برای خوشتیپم


خدا نکنه. سامان جونو هم ببوسین از طرف من
فاطمه (مامان آیلین)
8 خرداد 91 0:59
آقا چه خبره اینقدر ناز شدی ها ؟ چه معنی میده ؟ چقدر خوبه که اذیت نشدین ۳ روز دیگه هم وقت واکسن آیلینه از الان استرس دارم


ایشالا آیلین جون هم اذیت نشه
مامان ساقی و محمد
8 خرداد 91 21:48

امیدوارم حالا بعد از واکسن حالت خوب باشه عزیزم.


مرسی خاله جون خوبم فقط یه کوشولو تب دارم
مامان امیر علی
9 خرداد 91 9:50
سلام.چه پسمل ناز و خوردنی ای.واکسنتم زدی.دیگه مرد شدی.با افتخار لینک شدید


سلام عزیزم از اینکه یه دوست نازنین پیدا کردم خییییییلی خوشحالم شما هم با افتخار لینک شدید
نایسل
9 خرداد 91 13:48
وای جیگرممممممم


قربووووووونت عزیز
نایسل
9 خرداد 91 13:48
شوشو جایزه که نمیخره هیچ
میزنه تو سرم میگه بعد 9 دفعه بازممم ؟؟؟


ایشالا که این دفعه آخره .ببینیم چی میکنی عزیز
نایسل
9 خرداد 91 13:48
هی خواهررررررر دست رو دلم نزارین دلم خونه


واااا خدا نکنه عزیزم حالا مگه چی شده فدای سرت
mamane Ali
9 خرداد 91 14:28
سلام عزیزم
علی کوچولو با یه عکس با نمک تو مسابقه ی نینی و شکلک شرکت کرده.. خوشحال ميشم بهش راي بدین .برای دادن رای به آدرس
http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php
برین و در قسمت نظرات رای خودتون رو بزارین


چشم حتما عزیزم
مامان پارسا جیگر
10 خرداد 91 1:08
خدا رو شکر که اذیت نشدی عزیزم انشاء الله که همیشه سالم و سلامت باشی


ایشالا خاله جون همچنین جیگر خودتون