آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیدین عزیزم

شعر دوست داشتنی آیدین

1391/1/22 2:27
نویسنده : مامان و بابا
909 بازدید
اشتراک گذاری

بابا بزرگ خوبم با من چه مهربونه

قلب بزرگ و صافش مانند آسمونه

پاهای خسته او همبازی دو پایم

دنیایی از قشنگی میسازد او برایم

مثل کتاب تاریخ میگوید از گذشته

او خاطرات خود را در قلب خود نوشته

ای کاش لب های او سرشار خنده باشه

عمرش همیشه باقی صد سال زنده باشه

پسرم تو این شعر خیلی دوس داری وقتی برات میخونم آروم میشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگين
22 فروردین 91 10:37
سلام
ممنونم كه بهم سر زديد . و خوشحالم از اينكه باهاتون آشنا شدم آدرس وبلاگ اصليم رو براتون ميذارم اگه لينكم كرديد خبر بديد من هم لينكتون كنم . پاينده باشيد.


سلام .با افتخار لینک شدید
نگين
22 فروردین 91 11:58
سلام ممنون از لينكتون اگه براتون زحمتي نيست ادرس زير كه آدرس وبلاگ اصليم هستش رو لينك كنيد. http://nininegin.niniweblog.com
نگين
22 فروردین 91 15:27
سلامي دوباره
لطفا اين آدرس رو در قسمت آدرس پيوندهاي روزانه تون قرار بديد .ممنون ميشم . اين آدرس با آدرسي كه گذاشتيد فرق داره يعني به نوعي نگين جون 2 تا وبلاگ داره كه شما آدرس وبلاگ دومش رو گذاشتيد وممنون ميشم آدرس وبلاگ اولش رو بذاريد به آدرس زير :
http://nininegin.niniweblog.com
ازتون ممنونم


سلام با افتخار لینک شدید.از اینکه دوستی مثل شمارا دارم خوشحالم.
نگين
22 فروردین 91 15:48
مرسي منم لينكتون كردم .به جمع دوستان نگين جون خوش آمديد
ilijoon
25 فروردین 91 23:51
چه شعر قشنگي من هم اين شعرو دوست دارم