آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

آیدین عزیزم

سالگرد ازدواج مامان و بابا

1391/7/29 2:06
نویسنده : مامان و بابا
2,900 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم

با آمدن تو بهترین و قشنگترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد و چه لذتی بالاتر از اینکه تو پنجمین سالگرد ازدواجمون ثمره عشقمون به بار نشست و با آمدن فرزندمون زندگیمون عاشقانه تر شد .همسفر دائمی من تو بهترین بهانه برای زندگیم هستی آرزومندم سایه ات همیشه بر سر من و فرزندمون گسترده باشد.

سالگرد آغاز با هم بودنمان رو صمیمانه بهت تبریک میگم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آمیتیس
29 مهر 91 17:18
سالگرد ازدواجتون مبارک


مرسی عزیزم
مامان آمیتیس
29 مهر 91 17:19
خصوصی
الهه مامان روشا جون
29 مهر 91 23:35
سلام عزیزم.سالگرد ازدواجتون مبارک.امیدوارم همیشه در کنار همسر گرامی و آیدین عزیز زندگی خوب و خوشی رو داشته باشید.


مرسی عزیزم
مامان آمیتیس
30 مهر 91 2:35
منم لینکتون کردم دوست عزیزم


از اینکه دوستی مثل شما رو دارم خوشحالم.بوووووووس
ستاره زندگی
30 مهر 91 8:07
خوشبختی واقعی در دنیا فقط با یک چیز میسر میشود
دوست داشتن و دوست داشته شدن
خوشبختی شما آرزوی ماست
سالروز یکی شدنتان مبارک باد


مرسی عزیزم
مامان ماهان نفسی
30 مهر 91 13:39
تبریک عزیز دلم


مرسی دوست خوبم
مونا مامان امیرسام
2 آبان 91 3:15
سالگرد ازدواجتون مبارک.انشاالله سالهای سال زندگی خوبی در کنار هم و ادین عزیز داشته باشید


مرسی عزیزم
زهره مامان آریان
2 آبان 91 22:20
سالگرد ازدواجتون مبارک.امیدوارم همیشه خوش بشید.


مرسی
مامان کیارش
3 آبان 91 11:19
کلبه زندگیتون همیشه پر از نور و شادی و آرزو می کنم زندگیتون سرشار از عشق و محبت باشه


مرسی عزیزم
مهرنوش مامان مهزیار
8 آبان 91 7:39
مبارک باشه عزیزم. همیشه خوشبخت باشی


ممنونم