آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

آیدین عزیزم

نظر خواهی

1391/7/30 12:14
نویسنده : مامان و بابا
996 بازدید
اشتراک گذاری

آدین من یه دختر دایی به اسم سدنا داره اینم عکسش...

یه دوست وبلاگی هم به اسم روشا داره این هم آدرسش...

www.ghandeasal.niniweblog.com

به نظر شما شبیه نیستن یه جورایی؟؟؟

بقیه عکسای سدنا جون تو ادامه مطلبه...

عمه فدای نگاهت بشه عزیز دلمماچ

سدنا جون از روشا جون یه چند ماهی بزرگتر هم هست

یه دنیا ممنون از نظرای قشنگتون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آرین
29 مهر 91 16:56
ممنون عزیزم به ماسر زدین.خدا آیدین کوچولو روحفظ کنه.سالگرد عروسی شما هم مبارک.منم شما رو لینک کردم.بازم پیش ما بیاین.


ممنون دوست عزیزم.از اینکه دوستی مثل شما رو دارم خوشحالم
الهه مامان روشا جون
29 مهر 91 23:32
چه بامزه.
بذار اول بقیه نظر بدن بعد من.


باشه ببینیم نظر بقیه چیه!
ستاره زندگی
30 مهر 91 8:14
سدنا جون چقدر لباسهای خوشگلی هم داره





چشماتون خوشگل میبینه عزیزم
ستاره زندگی
30 مهر 91 8:16
هر دوتاش اسمهای قشنگی هستن


مرسی گلم
mamane Ali
30 مهر 91 9:34
به نظر من به دختر داییش شباهت داره مخصوصا به عکسای آخر که ظاهرا کوچولوتره. ولی شباهتی به روشا کوچولو نمبیبنم.
بوس برای همه ی نینیااااااا


والا من که عکس روشا جونو به بابا مامان سدنا نشون دادم گفتن عکس پست ثابتش یه جورایی شبیه هست البته وقتی سدنا کوچولو تر بوده.یه دنیا ممنون عزیزم
مامان محمد معین
30 مهر 91 12:49
به دختر دایی شبیه تری عزیزم ولی به روشا هم شباهت داری

همتون خوشگل و دوست داشتنی هستین :
انشالا همیشه سالم وسلامت باشین


ممنون عزیزم
مامان ماهان نفسی
30 مهر 91 13:37
سلام عزیزم چرا شبیه هستن ولی نه زیاد روشا چشمای درشتری از سدنا داره خدا جفتشنو حفظ کنه ولی ایدین خاله یه چیز دیگه است عاشقشم مرد من


قربونت خاله جونم
mamane Ali
30 مهر 91 16:39
من فکر کردم آیدین رو داری با سدنا و روشا مقایسه میکنی .. الان فهمیدم منظورت چیه ! سدنا و روشا با هم یه کم شبیهن اره .. یعنی با یه نگاه کلی در نظر بگیری شباهت دارن !


منم فکر میکنم یه جورایی شبیه هستن فرشته های کوچولو.ممنون دوست عزیز
الهه مامان رادین
1 آبان 91 15:39
یه جورایی روشا و سدنا به هم شبیه هستن هاااا ولی خیلی نه نمیدونم چه جورایی:؟....دختر دایی پسر عمه هم به هم شبیهن باز یه جورای دیگههه


ممنونم عزیزم.آره پسر عمه و دختر دایی یه جورایی شبیه هستن
مونا مامان امیرسام
2 آبان 91 3:13
به نظر من یه جورایی به هم شبیهن اما تو عکسهای اخری نه.


یه دنیا ممنون عزیزم
مامان حمید کوچولو
2 آبان 91 10:08
سلام مامان آیدین لطفا به وبلاگ حمید کوچولو هم سر بزنید ممنون
مامان کیان
2 آبان 91 11:04
سلام.ممنون که به ما سر زدید پسر جیگری دارین خدا حفظش کنه.فکر کنم با پسر من همسن باشن
ژاله مامان آیدا
2 آبان 91 16:34
عزیزم چه پسر ماهی داری خدا حفظش کنه منم لینکتون کردم
مامان و بابای کیارش
3 آبان 91 11:17
سلام مامانی ، خوبین. آیدین خان چطوره؟ من و بابای کیارش کلی عکس سدنا و روشا رو با هم مقایسه کردیم به نظرمون شبیه نیستن . شاید بشه گفت وقتی سدنا خیلی کوچکتر بود کمی به روشا شباهت داشت


خیلی شبیه نیستن یه جورایی مثل هم هستن به نظر من.
مریم (مامان آرینا)
4 آبان 91 10:11
مامانی زوذد زود بیا دیگه


چشم عزیزم
مامان آرین
8 آبان 91 10:43
سلام .خوبین ؟کوجایین؟؟؟؟؟؟
الهه مامان روشا جون
8 آبان 91 22:25
عزیزم آدرس وبلاگ روشا جون عوض شده لطفا توی پیوندهات آدرس ما رو تغییر بده و برای پیگیری پست ها به آدرس زیر بیا.این وبلاگ رمز دار نیست. www.fereshteyeasemuni.niniweblog.com