آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آیدین عزیزم

نور چشمم

1391/5/25 20:42
نویسنده : مامان و بابا
703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامان و بابا

مهربون من این روزا ماشاالله هزار ماشاالله خیلی شیطون شده تشویقشیطونکم دوست داره از همه چی بالا بره حتی وقتی بغل باشه از سرو کول آدم .دیگه کاملا چهار دست و پا میره سرعتش هم خوب شده با پدر گرامیش بازی های المپیک رو میبینن وقتی بابا میگه برای ایرانی ها دست بزن زودی براش دس دسی میکنه قربونش برم.یه صبح قبل از اذان صبح بیدار شده بود و با صدای بلند میگفت ات ات منظورش ساعت بود بابا میگه یعنی پاشین دیگه اذان گفت ایشالا هیچ وقت پسرم نماز صبحت قضا نشه که اینقدر سحرخیز هستی .عاشق ساعت هستی خونه هر کی بریم تو خونشون دنبال ساعت میگردی و یکسره میگی ات ات .مامان برات یه ساعت کاغذی درست کرد بلافاصله که نشونت دادم گفتی ات الهی من فدای این خوشمزه گی هات بشم شکلات من

آیدین و شکار ببر

مدل خواب گل پسر...

خوب بخوابی گلم

آیدین و امیر حسین جون

ای جووووووووونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان سونیا
22 مرداد 91 16:57
ای جونم گل پسر قربونت بشه خاله با اون دس دسی کردنت عشق ساعت


ممنون خاله جون از بازدیدتون
الهه مامان روشا جون
22 مرداد 91 23:56
آخی عزیزم چه با مزه است ماشالا.



قربونت خاله روشا جون که خیلی خوشمزه تره
مامان آرین
23 مرداد 91 2:57
سلام مامانی ممنونم که به جشن آرین جون سرزدید.ببخشید که کمتر به وبتون سرمیزنم آرین اونقدرشیطون شده که به من اجازه استفاده ازلب تاب نمیده تا درشو باز میکنم سریع میاد سراغش خودتون که یه نمونه از این شیطونکاروتوخونه دارید میدونید چی میگم .دوستون دارم هم مامانی هم ادین جون


میدونم عزیزم چی میکشی ایشالا سالم باشن هر کاری دوس دارن انجام بدن
nasrin
23 مرداد 91 13:31
عمه جون چه جیگرشدی عمه فدات شه بااون خوابیدنت


مرسی عمه خوبم
مامان کیارش
23 مرداد 91 15:53
ببر سوارییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چیکار کنیم خاله جون برامون اسب نمیخرن دیگه؟
نایسل جون
23 مرداد 91 18:03
فدای دس دستی کردنش عجب ببری داری خاله جون


مرسی به فکرمی


قربونت عزیزم
راضیه مامان محیا جون
24 مرداد 91 2:28
ای جونمممممممممم که اینقدر ملوس میخوابی دوست دارم محکم بوست کنم عزیزم


خاله جون محیا که از من شیرین تره اونومحکم بوس کن هم از طرف خودت هم از طرف مامانم مامانم خاله؟
مامان وندا
24 مرداد 91 4:55
ماشالا گل پسری ، همیشه تنت سالم باشه تا بازیگوشی کنی خاله جون


ایشالا همچنین وندا جون
nasrin
24 مرداد 91 9:39
عمه
24 مرداد 91 9:42
عمه به قربونت
ilijoon
24 مرداد 91 14:49
به به پسر سحر خيز ان شاالله هميشه وهمه جا موفق باشي عزيزم


ممنونم همچنین شما
ilijoon
24 مرداد 91 14:49
واي چه ببر بزرگييييييييييييي خودت شكارش كردي خاله جون؟؟؟؟؟


تازه کجاشو دیدی خاله جون .من چندتا شیر هم شکار کردم
ilijoon
24 مرداد 91 14:50
خوابهاي خوش ببيني فرشته كوچولو


ممنونم
ilijoon
24 مرداد 91 14:51
دوستتون داريمامير حسين وآيدين
مردان كوچك


قربونت مرد کوچک شما رو هم ما دوست داریم عزیزم
الهه مامان رادین
24 مرداد 91 15:31
ماشالا به آیدین جیگر......واسه همینه که پس ایرانیا تو این المپیک بهترین عملکردو داشتند آخه آیدین کوچولو مشوقشون بوده و دس دسی کرده واسشون هههههههههه


فکر میکنم همینجور بوده ؟؟؟ممنون از دیدارتون
مامان محمد و ساقی
24 مرداد 91 21:57
مامانی برای ما هم ات ات درست می کنی؟
چه جیگری شده


چشم حتما اما شما که دوتا هنرمند تو خونه دارین ماشالا؟؟
mamane Ali
25 مرداد 91 2:38
ماشالله چه باهوشه .. خیلی جلوتر از همسناشه .. بوس برای آیدین جونی


ممنون عزیزم
آیدا(مامان الینا)
25 مرداد 91 2:57
ماشالا به این آقا پسر باهوش



قربونت گلم
مامان ترنم کوچولو
26 مرداد 91 12:30
ای جانم خاله که ساعت رو میشناسی معلومه یه پسر گل وقت شناس میشی فدای اون هوشت.مامانی اونوقت ساعت کاغذی رو نخورد؟ترنم بود آش و لاشش کرده بود


نه خاله زدمش به دیوار ببینه.فدای ترنم با شیطونیاش
آرامش
26 مرداد 91 12:40
سلام عزیز رمزو براتون گذاشتم


مرسی عزیزم
مامانی طهورا
26 مرداد 91 12:44
عزیزم اون کامنت که با اسم آرامشه مال منه یادم رفت اسممو تغییر بدم بس که حواسم پرته


یه دنیا ممنون دوست عزیز
مامان محمد و ساقی
27 مرداد 91 14:53
سلام دوست خوبم.فردا رای گیری مسابقه کودک خواب آلود به مدت دو روز شروع میشه.
میشه بیاین به ساقی که شماره 8 هست رای بدین؟ممنون از شما
این هم لینکش
http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php


من رای دادم فکر کنم دیر شده بود ببخشید اگه دیر شده بود
mamane Ali
28 مرداد 91 1:07
خدا رحمتشون کنه


خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
nasrin
28 مرداد 91 12:18
تسلیت میگم ایشاا...روحش شاد باشه .


ممنونم
مامان امیرسام
31 مرداد 91 4:10
ای جانم.با اون خنده خوشگلت.موش بخوره تورو عززیزم


میییییییسسسسسسسسسسسی
سپیده
31 مرداد 91 16:00
سلام. با تشکر از رای شما


خواهش میکنم