آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیدین عزیزم

مروارید کوچولوی من

1391/4/1 16:57
نویسنده : مامان و بابا
533 بازدید
اشتراک گذاری

 دفتر زندگی من اکنون وسعتی دارد به اندازه عشق .و چه زیباست به خاطر تو زیستن و برای تو ماندن برای قلب مهربان تو که اولین حکایت بی انتهای عشقم هستی مینویسم دوستت دارم ای بهترین هدیه خداوند .

مهربونم امروز خیلی خیلی خوشحالم آخه مروارید ناناز من جوونه زده هوررررررررررررا

 

الهی قربونت بشم چند روز بود خیلی کسل و کم حوصله شده بودی  دوست داشتی  فقط تو بغل باشی و تو خونه رژه بریم بالاخره مروارید پسرم جوونه زد ایشالا حالت بهتر میشه حالا دیگه شدی جزء کباب خورا .وااااای عزیزم نمیدونی چه لذتی داره وقتی که بهت آب میدم لیوان به دندونت میخوره آخ که من فدات بشم جونمی تو .

مرواریدت مبارک عزیزترین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان محمد و ساقی
20 خرداد 91 20:28
سلام.دندون مرواریدی مبارک گلم.شاید به خاطر همین بود که خوب غذا نمیخورد.


نمیدونم شاید هنوزم درست غذا نمیخوره .ممنون خاله که به دیدنم اومدی
نایسل
20 خرداد 91 20:32
مبارک باشه خاله جون


مرسی عزیزم
مامان عاطفه
21 خرداد 91 20:38
مبارکه . دیگه از این به بعد گاز گرفتناش شروع میشه


آره خاله جون اونم وحشتناک
مامان عاطفه
21 خرداد 91 20:38
عزیزم با پست جدید ( 9 ماهگی پارسا )در خدمتم . نظرتون چیه ؟؟؟
مامان ترنم کوچولو
22 خرداد 91 15:22
سلام عزیزم.جوونه زدن مرواریدت مبارک


ممنون گلم
الهه مامان رادین
22 خرداد 91 18:00
مبارکه آیدین جوووونم.......


مرسسسسسسسسسسی عزیزم
پويا
22 خرداد 91 21:02
سلام آيدين جون
حالت خوبه رفيق؟
از ديدنت خيلي خوشحال شدم
بزنم به تخته خيلي ناز شدي


قربونت برم من
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 1:25
مروارید کوچولوی نازت مبارک عزیزم.


یه دنیا ممنون عزیزم
دایی حمید
25 خرداد 91 12:46
دایی فدات بشه
بااین دندونای نازت اریا را گاز باید بگیری درست تیزش کن البته شما سابقه دارین


حلال زاده به داییش میره عزیزم
مامان آرین
26 خرداد 91 20:17
سلام الهی عزیزم مبارک باشه نانازی اشالا همیشه شادو سرحال باشی گلم وغذاتو خوب بخوری تا بزرگ وقوی بشی.مامانی آیدین جون بزرگ شدن پسرگلتون مبارک باشه


قربونت عزیزم .ممنون از بازدیدتون
mamane Ali
27 خرداد 91 2:30
آخی مامانی مبارکههه مروارید گل پسر .


ممنون عزیزم
مامان ماهان نفسی
29 خرداد 91 23:57
اخی ماشالله هزار ماشالله چقدر این گل پسر فعاله همه چیزش تند تند پیش میره از چشم بد دور باشه انشالله ماهان من که یدونشم درنیورده هزار ماشالله به ایدین خاله


ممنونم عزیزم .میگن بچه هر چی دندون دیر دربیاره بهتره تازشم عزیزم هر وقت دوست داشت مرواریدش رو در میاره مادر خانومی جان