آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیدین عزیزم

تولدت مبارک خان داداش آیدین

1398/9/13 0:42
نویسنده : مامان و بابا
539 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم
تو که خنده هات قشنگ تر از تمام قشنگی های دنیاست
از لحظه ای که به دنیا اومدی تا ابد به خاطر بودنت از خداوند سپاس گزارم
تولدت مبارک عزیزم

کار هر سال ما شده سورپرایز کردن شما،امسال به من گفتی مامان امسال دیگه به هیچ عنوان نمیتونی سورپرایزم کنی گفتم ببینیم و تعریف کنیم،تولد شما امسال چهارشنبه بود ولی به خاطر اینکه شما تو روزنگار مدرسه و صدتا تقویم دیگه یادداشت کرده بودی که تولدته و منتظر سورپرایزم بودی و از قضا روز سه شنبه مدرسه قرار بود شماروببره اردو کنار ساحل،ما هم فرصت غنیمت شمردیم زنگ زدیم خانوم معلم و گفتیم شما عاشق سورپرایزین و میخواییم غافلگیرت کنیم اجازه بدن کیک بگیریم که قانون مدرسه اجازه کیک خامه گرفتن نمیده،و ما مجبورشدیم کیک خانگی برای شما و دوستانتان سفارش بدیم،و روز اردو با تولد شما خاطره انگیز تر شد،این یه تولد،روز چهارشنبه که با کلی گریه رفتی کلاس کاراته و میگفتی امروز تولدمه نمیخوام برم ورزش منم با کلی خواهش گفتم برو سورپرایز دارم برات،و دختر خاله برات کیک مدل بن تن که دوست داشتی پخته بود و با دایی ها و خاله ها رفتیم پارکی که شما کلاس کاراته میرین،بعد از کلاس کلی خوشحال شدی و شیطونی کردی با بچه ها،و تولد سوم هم که عمه جون زحمت کشیده بودن یه کیک سفارش داده بود که عکس شما و گیسو و سارینا که متولدین آذر هستین رو کیک زده بود و رفتیم خونه بابابزرگ اونجا هم کلی بهت خوش گذشت،یعنی دهنمون سرویس کردی با تولدت شیطون خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)