آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

آیدین عزیزم

مرد مامان دیگه شیر نمیخوره

1392/8/5 3:49
نویسنده : مامان و بابا
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان قربونت بشه نفسمی عزیزمی جیگرمی دیگه شیر نمیخوری عاقل شدی بالغ شدی زندگی مامان.از یازده شهریور شما سه وعده بیشتر شیر نمیخوردین فقط صبح و ظهر موقع خواب و شب.از اون روز به بعد بعضی از ظهر ها هم شیر نمیخوردین من و بابا شما رو توی ملحفه تاب تاب میدادیم تا خوابتون ببره دست بابای مهربون درد نکنه همکاری لازم رو دارن.از دوازده مهر که از مسافرت برگشتیم فقط موقع خواب شیر خوردین سه چهار شب بعد هم وقتی شما کامل خواب بودین بهتون شیر دادم دیگه از شانزده مهر بدون هیچ بهانه ای شیر نخوردین آخ که مامان فدات بشه وقتی دیدم جلو تلویزیون تو بغلم خواب رفتین خیلی دلم گرفت به بابا گفتم من امشب به پسرم شیر میدم اصلا نمیتونم تحمل کنم بابا هم میگفت پسرم رو هوایی نکن خودش نمیخواد بخوره اذیتش نکن.آخه بابا چه میدونه من چه احساس بدی دارم انگار میخوان پسرم رو ازم بگیرن حس میکنم یه چیزی گم کردم دوساله تو آغوش من به خواب میری من به تو وابسته شدم تو مایه آرامش منی باتو همه غمام رو فراموش میکنم نفسم بسته به جون تو خلاصه از اون شب دیگه شیر نمیخوری ولی یه تجربه جدید دارم اونم اینه که قبلا تا میومدی بغلم سریع میگفتی ام ولی حالا میای محکم بغلم میکنی منم تا دلم میخواد بوست میکنم بعضی اوقات هم میگی ام مامان تلخ منم میگم آره ولی ام آدین شیرین میگی بیا بخور قربونت بشم من.بعضی روزا هم میگی میخوام ام بوس کنم منو میبوسی فدای مهربونیات.حساب کردم یه ماه مونده تا دوسال قمریت کامل بشه من به تو شیر دادم و تقریبا یک ماه و نیم به دوسال شمسی.خیلی پسر خوبی بودی و اصلا اذیتمون نکردی بابا هم چون پسر مهربونی بودی برات یه هدیه خوشگل خرید یه دوچرخه قشنگ مبارکت باشه عزیز دلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الی مامی آراد
5 آبان 92 11:38
آفرین به مرد کوچولو که دیگه بزرگ شده
مامان ماهان نفسی
13 آبان 92 18:02
افرین مرد شدی ماشالله مبارک عزیزم
❤دو نیمه قلبم❤
13 آبان 92 23:11
آفرین به این مرد بزرگ چه دوچرخه ای هم داره پیش ما نمیاین دیگه؟
ژاله مامان آیدا
19 آبان 92 14:58
سلام مامانی این مدت که خونه ام یجوری دارم خودمو سرگرم می کنم یه وبلاگ درست کردم خوشحال میشم نظرتونو بدونم : kadonamadi.blogfa.com