آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

آیدین عزیزم

جناب سرهنگ

1391/6/30 2:18
نویسنده : مامان و بابا
1,216 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این روزا داری حرف زدنو تمرین میکنی مثلا به ساعت میگی ات.به لامپ میگی آمپ .بابا و مامان رو راحت میگی آب روهم با اون لبای کوچولوت میگی چند بار که خاله جون آتیش فندک رو نشونت داد گفتی آتش  .لامپ اتاقت رو خودت روشن خاموش میکنی دیگه عاشق بیرون رفتن شدی یکی رو با لباس بیرون ببینی حتما میخوای با اون بیرون بری خیلی هم نانازی شدی امروز سوپ شما رو سر سفره آورده بودم تا با هم غذا بخوریم دیدم مثل همیشه شما لب به غذای خودت نمیزنی گفتم یه کوچولو از سیب زمینی سرخ شده خودمون بهت بدم دیدم با چه اشتهایی میخوری بابا هم قاشق سوپت رو میاورد که همزمان که من سیب زمینی رو بهت میدم اونم قاشق غذات رو بهت بده که اصلا به طرف بابا نگاه هم نمیکردی ولی با چه ذوقی سیب زمینی میخوردی بابا گفت دیگه بهش نده وااااااااا ی چه گریه ای کردی با لب و لوچه آویزون وچشمای پر از اشک بدجور نگاه بابا کردی من و بابا کلی خندیدیم از این کار شما.مامانم میگه شما تا چند سال پادشاه هستی یعنی هر چی شما وروجک بگی ما هم میگیم چشم اطاعت قربان 

عکسای جناب سرهنگ من...جناب سرهنگ آیدینمخلصیم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مونا مامان امیرسام
30 شهریور 91 3:34
اگر اینجا بودی میپلوندمت کووشولو


خاله جون داشتیم!!!!!!
فاطمه مامان آیلین
30 شهریور 91 4:16
ای جونم چقد از الان آقایی شما قیافت از الان مردونه اس ...ای دختر کش


قربون شما دوست عزیز
نایسل
31 شهریور 91 2:30
فداششممممم مننن


مرسی از اینکه به ما سر زدین دوست عزیز
الهه مامان رادین
1 مهر 91 22:24
ای جاااان ماشالا هر روز داره شیرین تر میشههههه دیگه تو هر خونه ای یه پادشاه هست و واقعا هم پادشاهی میکنن این وروجکااااااااا


پادشاه که هستن خورشید زندگیمون هم هستن
مامان ماهان نفسی
2 مهر 91 10:24
عزیزم من که خیلی وقته هر چی دستم بیاد بهش میدم ماهان هم مثل ایدین جون زیاد تمایل به خوردن غذای خودش نداره هر چی ما بخوریم پا به پامون میخوره


ماشالا چه وروجک هایی هستن ما که بد شما رو نمیخوایم عزیزای دلم
مریم مامان ستایش
2 مهر 91 14:02
ای جونم..فدای این جناب سروان سیب زمینی خور بشم..


خدا نکنه عزیزم
خاله جون
4 مهر 91 15:30
اي جوووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد
مطهره جون
16 مهر 91 1:27
اي جام اينجا مث بچه بزرگا افتاده انگار 2 سالششه ماشاللهه