آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

آیدین عزیزم

شهر بازی

1391/6/2 0:55
نویسنده : مامان و بابا
731 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش با عمو آرمان رفتیم بیرون مامان کار داشت تو راه یه شهر بازی دیدیم گفتیم نفسمون رو ببریم شهر بازی .سرعت ماشین بازی ها خیلی زیاد بود ترسیدیم بیوفتی اما عمو آرمان رفت برای آیدین بلیت گرفت و گفت اگه خودشو نگرفت کنسلش میکنیم وقتی عمو آیدین جونو سوار ماشین کرد اولش خیلی ترسید بعدش دیگه بیخیال شد البته عمو خودش دکمه کنترل رو دستش گرفته بود و حواسش به آیدین بود هورااااااا ما رفتیم ماشین بازی

هورااااااااااا

ببخشید عکس با کیفیت پایینه چون با موبایل حین حرکت گرفته شده و گفتم یادگاری بمونه گذاشتمش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم مامان عسل
2 شهریور 91 1:43
سلام ماشالله چه پسر نازی دارید.
خدا حفظش کنه.
وای ببین پسملی ماشین سوار شده!
نیفتی خاله! سرت گیج نره!
من با افتخار لینکتون کردم. به جمع دوستان عسل خوش امدید.


ممنونم دوستی با شما باعث افتخاره
مامان عاطفه
2 شهریور 91 4:55
وای نترسیدی تنهایی فرستادیش . من میترسم بیافته . پسرت خیلی عسله . چه جمله قشنگی گفتی ( زندگی یعنی چشمای تو ) واقعا راست میگی . چشمای این کوچولوها تمام دنیاست.
راستی عکسای تولد پارسا رو گذاشتم . دوست داشتی بیا ببین


حتما میایم میبینیم
مامان شایان
2 شهریور 91 9:40
ای جونم.خاله پسر منم عاشق ماشین بازیه وقتی سوارش میکنک دیگه پیاده نمیشه


میگم پسرا خودشون هستن و ماشیناشون
خاله سنا
2 شهریور 91 15:43
عزیزمـ
مامان ترنم کوچولو
3 شهریور 91 14:24
همیشه خوش باشی و سلامت گل پسر


ممنونم همچنین شما دوست عزیز
الهه مامان روشا جون
3 شهریور 91 17:16
جیگرم ایشالا بهت خوش گذشته باشه


قربونت عزیزم خیلی خوش بود
مطهره جون
4 شهریور 91 23:47
آفرین به آیدین راننده شوماخر خاله
عزیزم داری 9 ماهه میششیااااااا
راستی لینکت کردم


ممنونم از اینکه دوستی مثل شمارو دارم خیلی خوشحالم
الهه مامان رادین
9 شهریور 91 17:16
ای جان ایشالا همیشه خوش بگذرونی عزیزم


مرسی
خواهرجون
28 شهریور 91 0:14
سلاممم نینی تون خیلی نازه..
من خواهرعلیمحمدهستم اگه باتبادل لینک موافقیدبهم خبربدید


چشم حتما