آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

آیدین عزیزم

پسر نانازی من

1391/3/20 3:02
نویسنده : مامان و بابا
1,079 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

ناناز من الان دو هفته هست که بهت غذا میدم اصلا غذا خوردنو دوست نداری من و بابا کلی با شما کلنجار میریم که شما یه کوچولو غذا بخوری ولی شما همچنان مقاومت میکنی .من و بابا روزانه همش در حال غذا دادن به شما هستیم تا به غذا خوردن عادت کنی هر دفعه هم دو تا سه قاشق که میخوری انگار که ما برنده شدیم کلی خوشحال میشیم نمیدونیم چی کار کنیم دکتر گفته با زور بهت غذا ندیم هر وقت دوست داشتی خودت میخوری .به سفره ما که خوب حمله میکنی ولی تا ظرف غذای شمارو میاریم سریع دهنت رو محکم میبندی طوری که فکر میکنی ما میخوایم بهت قطره بدیم( الهی فدات بشم) خلاصه آقای ما خیلی خیلی بد غذا هستن .اینم چند تا از عکسای ناناز ما که لاغر تر شدن و غذا خوردنو دوست ندارن

عزیزترین

قربون ژستت برم من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کیارش
20 خرداد 91 2:50
سلام عزیزم، واسه اینکه پسرت رو به خوردن تشویق کنی سعی کن کنار سفره پیش خودتون بذارین و بهش غذا بدین. اگه راجع به برنامه غذایی گل پسرتون اطلاعات بیشتری خواستین به سایت پارسی بوک سر بزنین. یه کتاب الکترونیکی برنامه غذایی هست.
شاد باشی


مرسی از راهنماییتون دوست عزیز
مامان عاطفه
21 خرداد 91 20:37
همه بچه ها موقع دندون در آوردن بد غذا میشن . غصه نخور دوباره تپل میشه


ایشالا عزیزم
الهه مامان رادین
22 خرداد 91 18:01
چه نازه ماشالا.....


قربونت
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 1:26
ای بابااین غذا خوردنه بچه هام حکایتیه ها.دخمل منم خیلی کم غذاست.اشکال نداره این نیز بگذرد..


ایشالا سالم باشن بگو کم بخورن
مامان ماهان نفسی
29 خرداد 91 23:56
عزیزم بهش غذا رو وقتی بدید که باهاتون سر سفره نشسته دیگه نمیترسه و غذاشو تا انتها میخوره


اتفاقا غذا رو سر سفره هم میارم اصلا دهنشو باز نمیکنه تازه قاشق خالی رو هم تو دهنش نمیکنه خیلی شیطون شده
مامان سامان
6 تیر 91 15:38
غصه نخور گلم خوب می شه ،به حرف دکتر گوش کن هر وقت خودش خواست بهش غذا بدین زور زورکی بهش ندین که عادت میکنه.خواهر زاده منم نمی خورد یا سرگرمش می کردن یادنبالش می رفتن تا یه قاشق غذا بخوره الان باید بره کلاس اول دبستان هنوز همین جوری چیزی می خوره اصلاٌ درست بلد نیست قاشق تودستش بگیره ،به نظر من ظرف غذا رو بذار جلوش هم بازی کنه هم بخوره


خاله جون همه روش امتحان کردم اما هنوز درست غذا نخورده این وروجک
خاله سمانه
14 تیر 91 10:17
آیدین جون عزیزم دوستت دارم


منم دوست دارم
ilijoon
14 تیر 91 15:24
سلام عزيزم ممنون كه به ما لطف داشتيد وبه وبمون اومديد شرمنده ام كرديد باور كنيد مدتيه درگير كارهاي وب جديدم بودم وكم كم از بالاي وب دوستام به ترتيب براي هر كدوم پيغام ميذاشتم وآدرس وبم رو ميذاشتم هنوز به كلي از دوستام آدرس جديدم رو ندادم و چون كمي سرم شلوغه ومهمان هم دارم نتونستم پيشتون بيام به هر حال ببخشيد دوستتون دارم


خواهش میکنم عزیزم از اینکه دوستی مثل شما رو دارم خیلی خوشحالم
مامان امیرسام
31 مرداد 91 4:16
خدا حفظش کنه گل پسری رو


ممنونم همچنین قند عسل شما