آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

آیدین عزیزم

شاهکار مامان

1391/3/10 1:17
نویسنده : مامان و بابا
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

اگه بابا بفهمه امروز چی کارت کردم میکشتم امروز با پوست هندوانه یه لباس برات درست کردم تا با اون یه عکس خوشگل ازت بگیرم اولش که تنت کردم آروم بودی بعدش زدی زیر گریه نمیدونم ترسیدی یا پوسته اذیتت کرد من تو همون حالت ازت عکس گرفتم وقتی اشکاتو دیدم دلم غش رفت عزیزم. منو ببخش  آخه اینم مامانه تو داری؟بعدش  سریع رفتم شستمت آروم شدی خدارو شکر. عکسشو میذارم بابا از اداره ببینه کپ کنه  تعجب

الهی من فدات بشم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

بابای ارشیا
10 خرداد 91 1:18
ای بابا ظلم دیدیم ولی زندونی کردن تو هندونه رو ندیدیم .


زندونی نیست بابا ارشیا.اینم یه جور عکسه دیگه
mamane Ali
10 خرداد 91 1:28
وووووای چه با نمککککک .. ای ول مامانشششش .. خدایی شاهکاره


ممنون عزیزم .شاهکاره ولی پسرم گریه کرد بهم حال نداد
مامان الینا
10 خرداد 91 6:57
سلام مامانی ... وای خدای من پسملمون چی شده اون برشا داره پوست لطیفشو اذیت میکنه الهی بگردم...
با اجازه میلینکمتون


ممنون خاله که به ما سر زدین.فکر کنم ترسیده بود آخه برشا که تیز نبود . شما هم با افتخار لینک شدید به جمع دوستای آیدین خوش آمدید
مامان ماهان نفسی
10 خرداد 91 9:42
وای مامانی از دست تو چقدر باحاله کلی با خانواده نگاه کردیم و خندیدیم حالابگو ببینم هندونشو چه جوری خالی کردی ولی خودمونیما یه پا هنرمندی
الاهی دورت بگردم ایدین چه خوردنی شدی


ممنون خاله جون.هندونه رو با سختی خالی کردم پشت بدنش هم پوست هندونه نیست
نایسل
10 خرداد 91 23:29
وای الهی بمیرمممم قیافشوووووو بچه چقدر ترسیدهههه


اره فکر کنم لباس خودش رو میخواد
مامان امیر علی
11 خرداد 91 20:13
چه جالبناک


مرسی
الهه مامان رادین
12 خرداد 91 9:57
واقعا جالبه......ههههههه اگه گریه نمیکرد آیدین خیلی باحال میشد...فداش بشم ....با اجازه لینکتون میکنم ....


ممنون از بازدیدتون .منم با افتخار لینک کردم
مامان امیرعلی
12 خرداد 91 11:21
خیلی باحاله


چشماتون با حال میبینه گلم
مامان سامان
12 خرداد 91 11:51
ایییییییییییییییییییییییییول چه بانمکاین هندونه حسابی شیرینه مگه نه مامان خانم


آره حسابی جیگر آدم حال میاد
مامان کوروش ( زهره )
12 خرداد 91 14:36
چه با مزست.
سلام. ممنونم. من به کوروش سوپ و حریره بادوم میدم. سوپ شامل: هویج, جعفری, سیب زمینی, آب گوشت گوسفند, کمی برنج, و حریره بادوم شامل: آرد برنج, نبات و بادوم که همه رو آسیاب کردم و آماده دارم و هر روز یه قاشق غذا خوری میپزم که برای کل روزش کافیه. البته اخیرا به حریره بادومش دو تا خرما هم اضافه کردم.


نوش جونش . گوشت بشه به تنش . ممنون دوست عزیز از راهنمایی هاتون کوروش جانو ببوسین
مامان ترنم کوچولو
12 خرداد 91 15:22
وای مامانی هم آفرین به شاهکارت هم صد آفرین به دل و جراتت


ممنون عزیزم
khahare elisa
13 خرداد 91 2:43
elahi che naz o bamaze shode in koochoolooie khoshgell,che ebtekare jalebi


ممنون آبجی جونم
مامان ساقی و محمد
13 خرداد 91 20:11
این یکی از قشنگ ترین عکسهایی که تو این مدت دیدم.خیلی خوب درست کردی.آفرین.


ممنون عزیزم
مامان پارسا جیگر
20 خرداد 91 2:28
ای جونم قربونت برم من که اینجوری بغض کردی
مامانی گیر دادی به هندونه ها


ممنون عزیزم که به ما سر میزنید اینم شاهکار مامان بلا هستش دیگه
دایی حمید
23 خرداد 91 12:40
جیگر شدی فدات بشم


قربووووووونت
ilijoon
14 تیر 91 15:19
چه خلاقيتي چه عكس قشنگي شده دستتون درد نكنه مامان جون