آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

آیدین عزیزم

هندوانه آیدین

1391/3/10 0:23
نویسنده : مامان و بابا
876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

امروز بابایی چند تا هندوانه خریده بود یکی رو برداشتم قاچ کنم دیدم عزیز مامان داره دست میزنه به اون گفتم آخه تو جیگرم هندونه شناسی ؟

قربون دستت یه دونه خوبشو بده ما

بعدش با خودم گفتم این یکی رو به شانس آدینم تکه میکنم قربونت برم من عزیزم ماچ وقتی دیدم قرمز و شیرین مثل خودت دهنم آب افتاد خواستم بخورمت هندوانه من. ایشالا تو همه چی شانس باهات یار باشه گلکم

شیرینه مثل خودت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه مامان رادین
10 خرداد 91 0:43
ای جانم چه گل پسر نازی.....ایشالا همیشه سلامت باشه خاله جون....خوشحال میشم به ما سربزنین


ای به چشم جانم .همین الان میایم
مامان پارسا جیگر
10 خرداد 91 1:08
دهنم آب افتاد شیرین و خوشمزه مثل خود آیدین جون


ممنون خاله جونم . خودتون هم که یه شیرین عسل دارین که آدم دهنش آب میوفته
مامان ماهان نفسی
10 خرداد 91 9:44
الهی همیشه تو مراحل زندگیت خوش شانس باشی راستی مگه ایدین میشینه خودش به تنهایی میشه جوابشو به هم بدی ممنون


نه عزیزم یه کوچولو با کمک میشینه
ilijoon
14 تیر 91 15:20
به به چه هندونه قرمزي ان شاالله هميشه خوش روزي باشي عزيزم


قربونت عزیزم