آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

آیدین عزیزم

آیدین و هفت کوتوله

1391/1/31 19:40
نویسنده : مامان و بابا
661 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاهزاده رویاهای من

پسرم دیروز مامان تنهایی بردنت حموم یعنی بدون کمک بابایی .تو هم پسر مهربونی بودی و اصلا اذیت نکردی البته یه کوچولو سخت بود ولی تجربه جالبی بود.اگه مامان بزرگ بفهمه دعوامون میکنه میگه اگه نی نی میفتاد تو چه کار میکردی هان ؟ عصبانیبعد از حموم آوردمت چند تا عکس با هفت کوتوله هات بگیری که همه ریشای اون بیچاره هارو کندی فقط دوپی کوچولو ریش نداشت که اونو هم میخواستی بخوری .خوشمزه

ناناز من

دردونه من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهره مامان آریان جون
31 فروردین 91 23:55
تجربه جدیدت مبارک.به این که اگه بیافته هیچ وقت فکر نکن.چون اگه بهش فکر کنی اتفاق میافته.این برا من ثابت شده
گل پسری رو از طرف من ببوس


ممنون که به ما سر زدین.باشه بهش فکر نمیکنم ولی دیگه تنهایی اینکار رو انجام نمیدم سخت بود
ilijoon
4 اردیبهشت 91 0:17
آفرين مامان جون تجربه قشنگيه هميشه بگو من ميتونم هيچ كاري نشد نداره پسري چقدر عروسك كوتوله داري؟ چقده نازندالبته شما كه واقعا شاهزاده اي
ilijoon
5 اردیبهشت 91 2:05



سلام از اینکه به دیدنم اومدین سپاس گذارم
مامان ماهان نفسی
5 اردیبهشت 91 3:23
چه علوسکی به به شمارو نمیگم علوسکو میگم اون گندهه که لباسش قرمزه خیلی نازه من دوسشدارم
الهی من فدات بشم بزرگ شدی داری عروسک بازی میکنی


ممنون خاله جون .مگه آدم بزرگا بازی نمیکنن ؟
فندق آیدین
5 اردیبهشت 91 12:57
خسته نباشی مامان مهربون
مامان سامان
5 اردیبهشت 91 19:07
آفرین به دل وجرات این مامان . خوشحال می شم که به وبلاگ پسر عریرم سامان سربزنین وبا نظرات قشنگتون وبلاگش روزیبا کنین.


ممنون عزیزم لطف داری. باعث خوشحالی ماست سامان جون رو ببینیم فقط ادرس وب رو برام بذار .