آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

آیدین عزیزم

تولد سه سالگی نفسم آقا آیدین

1393/9/21 23:34
نویسنده : مامان و بابا
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع و خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این روز و تو این ماه

از آسمون فرستاد خدا ۱ ماه زیبا

تولدت مبارک عشق مامان و بابا

سلام زندگی من.ببخشید دیر به دیر به وبلاگت سر میزنم و اینقدر دیر تولدت رو تبریک میگم ماشاا... اینقدر شیطون و جیگر شدی که دوست دارم بیشتر با تو باشم تا وبلاگت.چند روز قبل از تولدت تو رو بردیم سنجش بینایی فدای چشمای خوشگلت بشم که یه کوچولو ضعیف بود و ما مجبور شدیم برات عینک بگیریم مامان خیلی غصه دار شد اما اشکالی نداره همه دکترا و همه پرفسورا عینک میزنن دکتر گفت ژنتیکیه .یه ماه دیگه دوباره میریم ایشالا این دفعه مشکلی نباشه عزیزم .ما هم چند تا دکتر مختلف میخوایم نشونت بدیم ببینیم خدا چی میخواد برامون.ایشالا همیشه سالم باشی مرد مامان.قربونت برم یه حرفایی میزنی آدم تو کار شما وروجک میمونه.عاشق مک کویینی همش میگی قصه مک کویین بگیین همه دکور اتاق از فرش و پرده و استیکر و ماشین و برچسب هر چیزی که مک کویین باشه شما یه دونه رو داری بازار که میریم هر چی که عکس مک کویین داشته باشه میگی مامان من اینو دارم؟میگیم آره داری زود هم بی خیال میشی فدات بشم کلا لجباز نیستی. حرف خ رو خوب تلفظ نمیکنی مثلا میگی بتوریم تا سیزده میشمری.ده بیست سی هم کامل میگی .نزدیک سی تا شعر حفظ هستی سوره توحید هم میخونی .هر دفعه میری دستاتو بشوری یه وضو هم میگیری.مامان نمیتونه وقتی با تو تنهاست نماز بخونه آخه میای از پشت بغلم میکنی دیگه ول کن هم نمیشی یا میای یکسره بوسم میکنی خیلی شیطونی میکنی شبا هم تو  میری رو دست بابا میخوابی و وقتی آب میخوای بابا رو بیدار میکنی بعضی موقع هم میگی مامان آب بیاره.این روزا هم میگی از دست مامان بابا.یا به بابا میگی تو دیگه مثل مامان نشییا یا مامان تو دیگه مثل بابا نشیییا.روزی چندبار مامان یا بابا میشی ادای ما رو در میاری ما هم آیدین میشیم.عشق من عاشقتم .روزی چندبار ازت میپرسم عشق من کیه ؟نفس من کیه ؟مرد من کیه ؟زندگی من کیه؟چشم من کیه؟عمر من کیه؟با همدیگه روبوسی میکنیم به من میگی بگو چه خبر خانوم رو نیاوردی بچه هات رو نیاوردی عاشق این خوشمزگیاتم .وقتی شیطونی میکنی بعضی وقتا که با صدای بلند میگم چرا این کارو کردی میگی مامان با عصبانیت نگو با مهربونی بگو میمونم بخندم یا دعوات کنم.دوچرخه سواریت دیگه عالی شده ماشاا... .کاراته بازی رو خیلی دوست داری.عاشق ماشین پلیس و آتش نشانی هستی.با عروسکات اصلا بازی نمیکنی فقط ماشینا .دیگه اینکه من فدای پسر خوشگل و عزیزم بشم من بووووووووووووووووس

پسندها (2)

نظرات (0)