آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

آیدین عزیزم

تولد دو سالگی عزیزم

1392/10/27 11:52
نویسنده : مامان و بابا
1,421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ای تنها بهونه واسه زنده موندن

تولد تو تولد من است چون وقتی تو می آیی من زندگی می کنم

از اینکه اینقدر دیر اومدم وبلاگت شرمنده گلم اومدم تا تولد دو سالگی مهربون ترین پسر دنیا رو بهت تبریک بگم بعد میام عکس میزارم خاطره روز تولدت اینه که دو تا عکسای عوض کردیم اصلا حاضر نشدی عکس یادگاری بگیری .مهربونم ایشالا همیشه سالم باشی قشنگم .شیرین زبونی شدی که نگو همش میای مامانو میبوسی میگی مرسی .دیگه به بابا میگی آدین قوی تره بعد هم دستات رو میبری بالا یعنی من قوی هستم .با بابا که بازی میکنی به بابا با اون لهجه شیرینت میگی اگه مُتُنی بتن = اگه میتونی بزن .با آبتین دوستت دعواتون شد برگشتی به دوستت میگفتی دایی آدین پلیسه تتنگ داره لهت میتونه . دایی یادت داده میگی برو بابا بعدش هم میگی خودت بابا .یه روز بهت گفتم برو بابا میگی آدین بابا نیست آدین پسره مردم از خنده  مهربونم.عشق آمبولانس هستی وقتی میگیم میخوای چیکاره بشی میگی آمبولانس ایشالا دکتر بشی آمبولانس هم داشته باشی . میگم چه قصه ای برات تعریف کنیم میگی تصه آمبولانس . شبا برات قصه میگیم تا خوابت ببره تصه جک و مامانش هم دوست داری منظورت جک و لوبیای سحرآمیزه .ماشاالله هر روز شیرین زبون تر میشی با اون لهجه بچه گونت خوردنی تر شدی عزیزم .

پسندها (2)

نظرات (16)

مینا مامان آرمانی
30 دی 92 0:05
فدای شیرین زبونیات ...مامان دیگه تنبلی نکنیا..منتظرتیم
فاطمه
30 دی 92 9:03
تولد دو سالگی گل پسر مبارک
آیدین
7 بهمن 92 17:25
سلام خوبی؟ من از این سایت خیلی خوشم میاد ممنونم از شما
آزاده مامان کوروش
9 بهمن 92 8:28
من دیر رسیدم ولی خوب تولدت مبارک پسرگل
hoda
16 بهمن 92 2:41
چقدر این اقا دکتر ما بامزه ست .خدا حفظش کنه براتون تولدش هرچند دیر ولی هزار بار مبارک
متین من
20 بهمن 92 16:09
خصوصی
فاطمه مامان آیلین
23 بهمن 92 18:51
آیلین هم تولد دو سالگیت رو تبریک میگه گل پسر
الی مامی آراد
29 بهمن 92 17:53
عزیزم تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشی و جشن بگیری
مامان کوثری
30 بهمن 92 3:59
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
ali.sh
7 اسفند 92 13:53
تولدت مبارک آیدین...
بانو
12 اسفند 92 12:06
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
الی مامی آراد
17 اسفند 92 17:20
عزیزم تولدت مبارک بهترینها رو برات آرزو میکنم
الی مامی آراد
16 فروردین 93 17:01
عزیزم خوشگلم عیدتون مبارک از خداوند تو سال جدید بهترینها رو براتون میخوام
مامان الهام
13 تیر 93 23:14
عزیزم تولدت مبارک
نوشین مامان آریا
2 شهریور 93 10:31
سلام تولد دوسالگی گل پسرتون آیدین جان مبارک باشه ایشااله همیشه شاد و لبش خندان و تنش سالم و روزهاش رنگی باشه با اجازه لینکتون می کنم
آرنیکا
27 مهر 93 12:07
با سلام خدمت مامانی و بابایی من یه وبلاگ با عنوان طراحی و روتوش عکس درست کردم که با هزینه خیلی پایین اینکارو انجام میدم خوشحال میشم از نمونه کار ها دیدن کنید با تشکر آرنیکا