آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

آیدین عزیزم

آقا آدین عشق پدر

1392/9/2 21:09
نویسنده : مامان و بابا
1,261 بازدید
اشتراک گذاری

چند مدت پیش من و مامان بزرگ بردیمت آرایشگاه موهات خیلی بلند شده بود با اوضاع قبلی فقط این دفعه بابا نبود که تا شما گریه کنین سریع بیخیال بشه نصفه و نیمه بیارتت خونه این دفعه مامان بدجنس هرچی گریه کردین گفتم تا موهات مرتب نشه نمیریم دیگه به بزرگواری خودتون ببخشین آخه خیلی موهات بد شده بود خودت اذیت میشی گلم.شما هم خیلی طرفدار پدر گرامی هستین شبا تو بغل بابایی خوابتون میبره صبح اول که بیدار میشین دنبال بابا میگردین نصفه شب از بابا تقاضای آب میکنین قربون عشق بابا برم من .قبل از اینکه بریم آرایشگاه مامان موهاتو دو گوشی بست ببینه اگه دختر بودین چی میشدین که با گریه وحشتناک روبرو شدم مامان بزرگ همش میگفت این پسره نمیزاره موهاشو ببندی اذیتش نکن منم گفتم همین یه دفعه ببینم چه شکلی میشه خلاصه با زور بستم و بعد هم کلی معذرت خواهی کردم خلاصه به بزرگی خودت ببخش عزیزم ولی خودمونیم چه جیگری شدین

عشق پدر و پسر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محمد معین
6 آذر 92 1:46
الهی چقدر ناز شدی عزیزم هزار ماشالا آخــــــــــی, محمد معین هم وقتی همسن آیدین جون بود مصیبتی داشتیم موقع آرایشگاه رفتنش انشالا آرایشگاه دومادیت بری عزیز دلم ایشالا دومادی محمد معین خاله مهربون
مامان حسین جون
6 آذر 92 10:52
سلام عزیزم تولد مبارک ایشالله 120 ساله بشی
عمه ي طاها كوچولو
6 آذر 92 15:24
سلاااااااااااااام تولد تولد تولدت مبارك مبارك مبارك تولدت مبارك بيا شمعا رو فوت كن تا صد سال زنده باشي دست دست... . . . . دستا شله..... . . . . . اها بياااااااا...... . . . . . . دست دست.... . . . قرش بده.... . . . ههههه تولدت مبارك كوچولو الهي هميييييييشه تنت سالم و دلت همييييييييييييشه شاد باشه به ما هم سر بزن خوشحالمون ميكني ممنون یه دنیااااااااااااا
مامان محمد و ساقی
9 آذر 92 17:06
آخی عزیزم موهاشوووووووووووو ببین عشق پدر و پسر جاودان آیدین جون تولدت مبارک عزیزم ایشالله 120 ساله بشی گلمتو وبم هم تولدت رو تبریک گفتم امیدوارم همیشه سلامت باشی و خنده بر روی لبهای نازت باشه قلبونت خاله مهربون
فاطمه مامان آیلین
18 آذر 92 15:28
وای نه ! من قبلنم گفتم آدین یه مرد کوچولوئه ...به خدا ! خیلی مردونگی بهش میاد ..عششششقمه قلبونت مامان عروسک
مرجان مامان آران و باران
19 آذر 92 2:01
عزیزممممممممم ماشالااا چقدر بامزه شدی خوشگلممممممممممم سلام خاله جون تولد نو گلتون مبارک ایشالا آران و باران جون همیشه سالم باشن
مامان آیدین
14 دی 92 12:42
سلام خانومی اسم پسر منم آیدین هست به پسمل منم سری بزنید خوشحال میشیم وای چه پسر خوشمزه ای دارین ماشاالله
مامان ایدین
2 بهمن 92 1:19
گل پسری موهات مبارک باشه ایدین من هم نمیزاره موهاشو اصلاح کنیم و خیلی به هم ریخته است
عمه نسرین
20 اسفند 92 0:33
عمه قربونت بشه
مممممممم
16 اردیبهشت 93 14:04
ااااااااااخی عزیزم چه ناز شدی ایدین جونم