آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

آیدین عزیزم

اول محرم 92

1392/8/26 18:16
نویسنده : مامان و بابا
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گرمی خونمون آدین جون

اول از همه شهادت سالار شهیدان امام حسین (ع) را به همه شیعیان جهان تسلیت میگم.تا حالا دیدی وقتی انگشتت رو میذاری کف دست نوزاد چه جوری محکم انگشتت رو میگیره الهی شش ماهه اباعبدالله همونجوری دستت رو بگیره.اول محرم میشه سالگرد قمری شما عزیز دلم برای سلامتی شما آش نذری دادیم.دیگه اینکه خیلی دیر به دیر برات پست جدید میزارم اصلا وقت نمیشه به دوستان وبلاگی عزیزمون هم سر بزنم شرمنده همه دوستان هستیم.شبای محرم به من گفتی آماده یعنی آماده بشیم بریم هیئت نزدیک خونه مامان بزرگ.چند شب هم با بابا رفتی روزای اول که طبل میزدن دست میزدی بعد دیگه سینه میزدی صدای طبل و سنج وزنجیر در میاوردی یه شب هم تو ماشین نوحه میخوندی با صدای غمگین میگفتی حسین حسین مظلوم من و بابا خیلی تعجب کردیم ایشالا عزاداریت قبول باشه اول محرمی من.وقتی شعر تاب تاب عباسی میخونی آخرش میگی خدا آدین نندازی بغل بابا مامان بندازی دل هیچ کدوم ما رو نمیشکنی قربونت برم.دیگه تاسوعا و عاشورا رفتیم روستای بابابزرگ بابا که مراسم خیلی جالبی داشتن روز تاسوعا یه گهواره بزرگ بود که همه بچه ها رو از تو اون رد میکردن به نیت سلامتی .روز عاشورا همه مردم رفتن توی باغ و عزاداری کردن و همه از زیر قران رد شدن .بعد میام عکس میزارم .تازه پست مسافرت رو کامل کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا مامان آرمانی
19 آذر 92 17:10
این پسملی چه نازه.با اجازتون لینک شدین. آدینگلی رو ببووووووووووس