آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آیدین عزیزم

آقا آیدین

1392/6/19 2:06
نویسنده : مامان و بابا
1,349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقای مامان و بابا

قربون حرف زدنت بشم پرنس زیبای خودم این روزا نفسم داری جمله میگی مثلا چند روز پیش دمپاییت رو ندیدی گفتی مامانی ده آیدین نیست یعنی دمپایی آیدین نیست البته با مخفف دمپایی.به کفش هم میگی که آیدین.بابا متخصص کم کردن کلمه درسته آقا پسرا کمتر حرف میزنن اما مخفف نمیکنن دیگه قربونت برم.چند روزه به آیدین هم میگی آغا آدین آغای خودمی جیگرم بعضی وقتا هم میگی آقا آدینا.مامانا.هر وقت حوصلت سر بره از بازی میگی مامان دپتر آیدین یعنی دفتر آیدین بده میخوام نقاشی کنم همیشه هم به مامان میگی بارون بکش آدین خیس بشه بابا خیس بشه چتر هم میکشیم .چند روز پیش بابا به شما قول داد وقتی شب شد ماه در اومد آیدین رو میبره پارک.من و شما داشتیم کتاب میخوندیم یه صحنه از پنجره ماه بود و ستاره من به شما گفتم ببین اینجا شبه و ماه هم هست ستاره هم هست یه دفعه گفتی بابا آدین پارک ماه وای من موندم به شما چی بگم عزیزم به بابا هم گفتم اگه قول میدی سر قولت باش ببین آقا آیدین چی میگه بابا هم میگه الان نیمه دوم ماه هستیم و ماه دیده نمیشه الکی نگفتم از دست این بابا .البته بعد از این ماجرا چند بار رفتی پارک دوباره با دیدن پارک میگی تاتا تاتا آدین پارک با چه ذوقی هم میگی گلم.شیر خوردنت هم به سه وعده رسیده کم کم میخوام دو وعده ای کنم فقط شب و صبح زود که اونم باید حذف کامل بشه.خدا رو شکر همکاری لازم رو داری.

یه روز دایی مشغول شستن ماشینش بود که شما هم اصرار داشتی با زور به دایی کمک کنی هر چی دایی میگفت برو داخل هوا گرمه اذیت میشی میگفتی نه .البته هر چی دایی میگفت انجام میدادی با ذوق اینم یه جور تنوع بود برای شما که خیلی بهتون خوش گذشت

وروجک مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
19 شهریور 92 9:25
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم