آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

آیدین عزیزم

جشن نیمه شعبان

1392/4/4 3:01
نویسنده : مامان و بابا
1,752 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر تنها صدف دریای دلم که به بیکرانگی اقیانوس عشق عاشقشم

دیروز رفتیم باشگاه خلیج فارس که هم جشن بود و هم خواننده محبوبمون آقای رضا صادقی اومده بودن.شما اولش آروم بودی بعد که گرمت شد خیلی کلافه شدی اصلا از فضای شلوغ خوشت نمیاد ما هم مجبور شدیم زود بر گردیم آقای صادقی دو تا آهنگ خوندن و ما هم زودی بلند شدیم .اولین حرف آقای صادقی هم این حرف بود با لهجه بندری (هیچ که بندری و هیچ جا بندر نابوت)یعنی هیچ کس بندری و هیچ جا هم بندر نمیشه که با تشویق حضار همراه با حرکات موزون همراه بود.بعدش شام رفتیم بیرون با اینکه شما شامتون رو خورده بودین اما با چه ذوقی داشتی میخوردی دیدنی بود ما هم دوبار سفارش دادیم آخه دفعه اولی بود که میدیم شما با اشتها میخورین قوربونش برم من.لازم به ذکره که صبحانه خیلی کم میخورین میوه اصلا فقط آب میوه اونم با نی.دیگه اینکه مامان رو از پشت بغل میکنین و میبوسین که اون لحظه میخوام بخورمت شیرین عسلم.شبا بابا رو بیدار میکنین میگین بابا آب اصلا مامانو بیدار نمیکنی با هم میرین آب میخورین بعدش هم آروم سر جاتون میخوابین فدای مهربونی هاتون بشم من از بس آقا تشریف دارین شما.وقتی بابا فوتبال میبینه شما یکسره در حال صدا زدن بابا هستین اصلا اون از فوتبال چیزی نمیفهمه چون میگی بابا ایجا یعنی بیا پیشم بشین خلاصه دهن بابا سرویس میشه.

ماشاالله هزار ماشاالله

آدین در حال دست زدن

موقعی که آقای صادقی اومدن

ورزشگاه خیلی شلوغ بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
4 تیر 92 15:23
خوش باشیــــــــد همیشه ...
مامان موژان جون
4 تیر 92 23:24
ای جانم عزیزم که مامان جونتو اذیت نمیکنی قربونت برم عزیزم خوشحال میشم با هم تبادل داشته باشیم
♥متین من♥
6 تیر 92 0:27
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه میخواین بهش رای بدید

کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین

ممنونم ..

اگر بهم رای ندی دعا می کنم: در قشنگترین و زیباترین لحظه های خوابت پشه بره تو دماغت...‏!‏‏!‏‏!‏


رای دادم عزیزم ایشالا برنده بشه
مامان آرینا مو فرفری
6 تیر 92 1:02
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.
فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید.
هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل)
مرسی از همراهی شما.

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$


چشم حتما
يه آشنا از كازرون
6 تیر 92 20:44
سلام خوبيد خانواده خوبن.ميگما نميايد كازرون تامن اين پسر خشكلتونويه گاز بگيرم آخه خيلي خشمزش البته با اجازه شما...
الی مامی آراد
8 تیر 92 0:01
به به همیشه توی جشن ها و شادیها باشین البته اگه این نی نی کوچولوها زودی خسته نشن
♥متین من♥
8 تیر 92 16:35
راستی بدو بیا وبلاگم به متین لطفا رای بده
کد 174 به شماره پیامک 20008080200(دو هزار هشتاد هشتاد دویست)


رای دادم عزیزم
مامان ماهان نفسی
9 تیر 92 0:34
همیشه در حال خوشگذرونی

خاله جون راستش من تو مسابقه شرکت کردم برای برنده شدنم نیاز با رای دارم رای دادن هم فقط فقط با پیامکه اگه دوستداری برنده بشم شماره 153 رو به شماره 20008080200پیامک کن اگه دوستداریا


چشم ماهان عزیزم حتما رای میدم ایشالا برنده بشی عزیزم
الی مامی آراد
9 تیر 92 15:20
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای با موبایلتون شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین


رای دادم عزیزم ایشالا برنده بشه
الناز(ممول)
10 تیر 92 15:40
سلام عزیزم
خوبین؟
ببخشید گلم یه درخواست دارم ازتون

اهورا کوچولو تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه میشه فقط کد 243 رو پیامک کنید به شماره 20008080200 ممنونم از محبتت

راستی به ما هم سر بزنید


حتما عزیزم
كتي(مامان آقا مهديار)
12 تیر 92 18:32
سلام پيشاپيش از لطفتون ممنونم لطفا به اين آدرس برين... http://mahdiyarr.niniweblog.com/post129.php
مهزنوش مامان مهزیار
17 تیر 92 11:30
سلام مامان های خوب وبلاگی برای ثبت هنرهای زیبای شما از آشپزی تون ، خصوصاً سفره های افطارتون در کنار نی نی ها ی گلتون این وبلاگ رو درست کردم . منتظر عکس های قشنگ از سفره هاتون هستم. شما می تونید از سفره افطار هر روزتون عکس بگیرد. آپلود کنید و در قسمت نظرات برای من ارسال کنید تا به اسم خودتون وبا معرفی وبلاگتون به نمایش بزارم. اینم آدرس وبلاگ جدید ما به اسم (( هنر مامان ها در سفره های افطاری)) http://ashpazimamana.blogfa.com/
مهرنوش مامان مهزیار
19 تیر 92 12:10
سلام دوستان گل
حلول ماه مبارک رمضان مبارک. امسال نیر مانند سال گذشته تصمیم گرفتم که ختم گروهی قرآن رو با شرکت شما مامان های گل برگزار کنم. شما عزیزان لطف کنید و جزء های مورد نظرتون رو ارسال کنید تا به اسم شما در جدول ثبت بشه. در صورتی که یک جزء را چند نفر انتخاب کنند براساس تاریخ و ساعت ارسال به اسم اولین نفر ثبت و جزء دیگری به اسم نفرات بعدی ثبت خواهد گردید. منتظر پیام های شما عزیزان هستم تا همه باهم در ثواب ختم قرآن در این ماه مبارک شریک باشیم.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان
مهرنوش مامان مهزیار


ایشالا اگه لایق باشم
مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 17:15
سلام عزیزم تووبلاگمون ختم بزرگ برگزارکردیم که فقط 6جزءدیگه مونده که این ختم هرسه دهه ماه مبارک برگزلرمیشه خوشحال میشم شماهم شرکت کنیدتاازثوبش بهره ببرید اگه جوابتون مثبتتونمه پس بیایدوبم ازاون 6جز مونده یکی روانتخاب کنیتابه نامتون ثبت بشه مهلت تموم کردن د.راول تا10ماه مبارک رمضان هست که همون روز ختم گرفته میشه ودرودومش روز بعدش شروع میشه منتظرم
مهسا مامان نورا
25 تیر 92 15:07
سلم همشهری ما هم بندر عباس زندگی میکنیم وای چقدر خوشحالم بالاخره یه همشهری پیدا شد خاله جون من در مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم کد 190 رو به شماره 20008080200پیامک بزنی ممنون میشم به ما سر بزن خوشحال میشم.


سلام باعث خوشحالیه.چشم حتما رای میدم
بهاره
31 تیر 92 21:29
سلام ببخشد می شه با ما رای بدید !! خواهش کد 742 خوش حال می شیم به ما هم هم سر بزنید!!!!


چشم عزیزم