آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

آیدین عزیزم

هورااااااااا رفتیم جام جهانی عزیزم

1392/3/29 20:31
نویسنده : مامان و بابا
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترین بهونه واسه زندگی

هورااااااااااااااا رفتیم جام جهانی پسرم  این روزای قشنگ یادت بمونه تا وقتی بزرگ شدی بگی پا قدم من بود که رفتیم جام جهانی البته با یه خاطره دیگه که همیشه یادت باشه که جنابعالی اونروز چه دسته گلی به آب دادی دیروز خونه مامان بزرگ مهمون داشتن من و خاله داشتیم تو آشپزخونه آشپزی میکردیم درست ساعت دوازده ظهر بود مهمونا تازه اومده بودن شما اومدی تو آشپزخونه و یه بسته پودر ژله برداشتی و رفتی بیرون منم که سرگرم کار بودم گفتم چند لحظه دیگه میرم ازش میگیرم یه چند لحظه طول کشید تا من رفتم تو اتاق پذیرایی. مهمونا تو یه اتاق دیگه با مامان بزرگ سرگرم بودن میدونی چه صحنه ای دیدم تمام فرش و یه مبل سه نفره سفید پوش شده بودنعصبانی خیلی عصبانی شدم ولی اصلا یه کلمه حرف نزدم فقط به خاله گفتم برو دستاشو بشور آخه خیلی عزیزی نمیشه هیچی به تو گفت .یک ساعت نشستم تمیز کردم دسته گل آقازاده رو.عصر هم خونه مامان بزرگ فوتبال دیدیم با کلی استرس بردیم خیلی لحظه شیرینی بود همه خوشحال شدیم شما خواب بودی با جیغ جمع پا شدی تو شوک بودی که گفتیم ایران گل زد رفتی جلو تلویزیون دستاتو گرفتی بالا گفتی گل .شب رفتیم بیرون مردم خیلی از خودشون خوشحالی نشون میدادن هوا وحشتناک گرم بود رفتیم آیس پک خوریم شما هم تو اون جوی که همه خوشحال بودن به پارک خودت رسیدی آریا جون رو هم بیرون دیدیم اتفاقی.خلاصه شب شیرینی بود با شکلات مامان.

آیدین و دایی حامد در حال ابراز خوشحالی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

♥متین من♥
2 تیر 92 15:32
هورااااااااااااااااااااااااااااااااا قهرمان کوچولو
زهرامامانه ایلیا جون
4 تیر 92 4:14
خدا دل این مردم و همیشه شاد کن
مامان کوروش (زهره)
13 تیر 92 3:02
هووووووووووورراا
مممممممم
16 اردیبهشت 93 23:05