آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

آیدین عزیزم

هجده ماهگی نفسم

1392/3/11 23:03
نویسنده : مامان و بابا
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

اول از همه هجده ماهگی گلم رو بهش تبریک میگم ان شاا... همیشه سالم باشی و شاداب که تو نفس مامان و بابا هستی عزیزترینم.دوم اینکه از همه دوستانی که نظراتشون تایید شده و با پیام های پر از مهرشون جویای حال ما بودند کمال تشکر رو دارم .ماشاا... هزار ماشاا... خیلی شیطون شدی و برای خودت مردی شدی قربونت برم من.این ماه رفتیم واکسن زدیم یه کوچولو تب کردی یه کم بی حوصله هم بودی خدا رو شکر بخیر گذشت این هم از واکسن هیجده ماهگی دیگه نداری تا سن شش سالگی که میخوای بری مدرسه ای جونم فدات بشه عزیزم.دیگه اینکه عاشق پارک هستی هر جای خیابون که پارک ببینی با ذوق میگی بابا پارک.پارک که بعضی روزا ساعت دوازده ظهر هم ما پارک رفتیم .یه دفعه نصف شب بود با دایی داشتیم از مهمونی برمی گشتیم که یه پارک دیدیم شما هم با ذوق گفتی پارک با کمی تامل دایی وایستاد و شما رو برد پارک خیلی ذوقیدی تو رو اینقدر خوشحال ندیده بودم و جالبتر اینکه فردا که داشتیم از جلوی همون پارک رد میشدیم شما یدفعه دایی وبابا رو بوسیدی وگفتی پارک این حرکتت در حد لالیگا بود عزیز دلم. یه خاطره پارکی دیگه مربوط به جمعه هفته قبل میشه که شما ساعت 7 صبح بیدار شدی وبابا رو بیدار کردی و لباس های روی رخت آویز رو به بابا نشون دادی وگفتی شلوار پا یعنی بپوشش بعد هم پیراهن رو نشون دادی و بعد دست بابا رو گرفتی و یه بوس برای مامان فرستادی و بای بای کردی و وقتی بابا از شما پرسید کجا بریم گفتی پارک.تاب تاب و بابا هم مجبور شد شما رو ببره پارک .دیگه اینکه با بچه های هم سن و سالت اصلا دوس نداری بازی کنی مخصوصا دخترا فقط با بچه های چند سال بزرگتر از خودت و البته هم جنس .(خدا کنه بزرگ بشی همچین عادتی داشته باشی) عاشق علی و عماد و امین رضا هستی با تلفن هم که صحبت میکنی میگیم با کی داری صحبت میکنی میگی آریا.هر آب میوه ای برای شما آب هویجه که وقتی از شما سوال میکنیم کیک میخوری میگی نه بستنی میخوری میگی نه پس چی میخوری جواب میدی هبیچ .هبیییییییییییچ تو خونه مامان بزرگ همه به هویج میگن هبیچ جالبه داری روی همه تاثیر میذاری .

 

عکس نقاش من عاشقتممممممممممممممم

عشق پارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرین
12 خرداد 92 1:25
سلام مامان آیدین جون.18ماهگی گل پسر قند عسل مبارک خداروشکر واکسن زیاد آیدین جونی رو اذیت نکرده.راستی چقدر دیر به دیر آپ میکنی وب شازده پسر رو.انشاالله سالم وسلامت باشین همیشه.آیدین نازنینم رو ببوسین.
mamane Ali
13 خرداد 92 3:08
هجده ماهگیت مبارک ایدین کوچولو ماشالله به این زبون شیرینت
فاطمه (مامان آیلین)
13 خرداد 92 11:47
18 ماهگیت مبارک پسر خوشگله مامان آدین من نگفتم این بچه قیافش از الان مردونه است ؟ به قول جیگر : گفتم یا نگفتم ؟ گفتم یا نگفتم ؟ الهی خاله قربون این مرد کوچولوی خوشتیپ بره که دخترا رو محل نمیذاره و در آخر هم خیلی خوشحال شدم که واکسنت اذیتت نکرده ..دعا کن آیلین هم زیاد اذیت نشه خاله جونی میبوسمت راستی ! شما واقعا دلتون واسه ما تنگ نشده ؟ نمیخواین به ما سر بزنین ؟
متین من
13 خرداد 92 17:03
چه خوب که برگشتین واپ کردین ماشالا ایدین جون بزرگ شده وعاشق پارک رفتن عزیزم همیشه شاد باشی بووووووووووس
مامان ماهان نفسی
14 خرداد 92 1:34
اخ فدای این نقاش باشی بشم من ماشالله هزار ماشالله چه پهلونی شده برای خودش عزیزم 18 ماهگیتم مبارک خوش به حالت واکسنتو زدی ماهان منکه مریض شده نتونسته فعلا بزنه خاله راستشو بگو خیلی اذیت شد یا نه من که دارم از نگرانی برای ماهان میمیرم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 خرداد 92 1:14
عزیز دلم 18 ماهگیت مبارک.سالم و تندرست باشی همیشه. مامانی این عاشق پارک بودن تو بچه ها اپیدمی شده انگار الانم که هوا انقدر گرمه من هر وقت میخوام روشا رو ببرم میگم گرما زده میشه. ای جانم چه اثر هنری هم خلق کردی آقا آیدین
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 خرداد 92 1:15
راستی مامانی رمز پستها رو براتون تلگراف کردم


یه دنیا ممنون عزیزم
الی مامی آراد
23 خرداد 92 11:19
18 ماهگیت مبارک گلم
مهرنوش مامان مهزیار
26 خرداد 92 11:32
عزیزم 18 ماهگیت مبارک. کم پیدا شدین خانمی دلمون براتون تنگ شده
مامان محمد و ساقی
26 خرداد 92 19:22
18 ماهگیت مبارک عزیزم
ستاره زندگی
27 خرداد 92 17:13
18 ماهگیش مبارک
معلومه پسر مقاومی هست که واکسن اذیتش نکرد
نقاشی زیبایی کشیده


چشماتون خوشگل میبینه
ستاره زندگی
27 خرداد 92 17:13
به ما هم سر بزنید


چشم عزیزم حتما
زهرامامانه ایلیا جون
12 تیر 92 3:16
عزیزم