آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آیدین عزیزم

مسابقه چرا وبلاگتونو دوس دارین؟

1391/12/6 3:00
نویسنده : مامان و بابا
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

چند مدت پیش دوست عزیزم مامان آرین جون منو به یه مسابقه دعوت کردن با عنوان چرا نی نی وبلاگ و وبلاگ نی نی تونو دوس دارین؟ و سوال دومش هم چطور با نی نی وبلاگ آشنا شدین؟

من وبلاگمو فقط به خاطر اینکه خاطرات پسرم بر روی اون نقش بسته دوس دارم وبا خوندن اون یاد بهترین روزهای عمرم میوفتم که با قند عسلم سپری کردم و یه روز که آیدینم خیلی کوچولو بود تو اینترنت داشتم در مورد رفتار نی نیا تحقیق میکردم که با این سایت آشنا شدم و تصمیم گرفتم که برای نی نیم وبلاگ درست کنم.

قانون مسابقه هم اینه که از سه نفر از دوستام دعوت کنم که به این مسابقه بیاین منم از مامان ستایش جون_مامان امیر محمد جون _مامان عسل جون دعوت میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

متین من
7 اسفند 91 19:25
سلام من باز اومدم وبلاگ متین اپ کردم برو ببین دوسی
مامان حسنا
8 اسفند 91 20:30
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامان ایدین
9 اسفند 91 1:10
سلام خوبی من هم ایدین جون دارم ماشالا به این گل پسر خوشمله خاله
مامان محمد و ساقی
9 اسفند 91 14:32
سلام ایشا... همیشه خاطرات خوب و خوش و عکسهای قشنگ تو وبلاگش بزارین و ما هم از دیدنشون لذت ببریم
مامان فتانه
9 اسفند 91 16:28
ما اپ کردیم با کلی عکس تولد
مامان حسنا
12 اسفند 91 14:53
خاله جون من آپممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
میای پیشمون؟؟؟


چشم
عسل جون
14 اسفند 91 21:30
ســـــــــ♥ـــلاآمـــــ خوبیــد؟ماشاالله تو چه قدر نازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چشم نخوری؟: خوشگله مامان مهزیار واقعا بهتون تبریک میگمO راسی پیشم منم میاین؟ من منتظرما اینم وبلاگ قالبامه :asal6.blogfa.com اینم که وب تقویمامه: http://babyframe.blogfa.com به هر دوتاش سر بزنید منتظرتونمآآآآآآآآ مهزیار جونم به مامانت بگو دیر نکنه قربونت برم
يه آشنا از كازرون
6 تیر 92 20:38
سلام خوبيد خانواده خوبن.خيلي دوست دارم اي پسر خشكلتونو ببينم ويه گازيش بگيرم البته با اجازه شما