آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

آیدین عزیزم

یه روز کنار دریا

1391/11/21 0:11
نویسنده : مامان و بابا
1,901 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من

این روزا هوا کاملا بهاری شده و امروز هم هوا خیلی خوب بود.شما هم خدارو شکر بهتر شدین تصمیم گرفتیم بعد از مدت ها بریم دریا 

شما با دیدن مرغای دریایی کلی جیک جیک کردین

بعد هم دوتا کشتی بزرگ دیدین که با تعجب نگاشون میکردی یعنی اینا دیگه چی هستن ؟

 

 

اولش از خاک بازی بدت نیومد اما بعد از چند لحظه...

مامان دستام خاکی شده چندشم میاد...

مامان دستامو پاک کن عکس نگیییییییییییییییییییییر

بعد از چند لحظه دوباره شروع به بازی کردی

قربونت برم از آب بازی خوشت میاد؟

بعد از اینکه از دریا برگشتیم رفتیم خونه مامان بزرگ و یه آب تنی حسابی با آب های تمیز هم کردی خدارو شکر امروز خوش گذشت . شب وقتی با بابا داشتیم به شما قطره اهن میدادیم متوجه یه مروارید خوشگل جدید شدیم( مروارید جدیدت مبارک عزیزم) پس حق با خاله ها بود این همه بد اخلاقی بی مورد نبود به خاطر یه مروارید کوچولو بود الهی من فدای شما نی نی ها بشم که چقدر اذیت میشین تا یه دندون جدید در بیارین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
21 بهمن 91 15:09
همیشه به گردش و تفریح خاله جون.
ای جان چه جوری داره شن بازی میکنه.قبونششششششششششششششششش


خدا نکنه خاله جون. ایشالا همیشه با روشا جونی سالم باشین
مامان محمد و ساقی
22 بهمن 91 14:09
سلام
خوبین؟
وای چه خوب کردی از دریای جنوب عکس گذاشتی.من خیلی دلم میخواد بندعباس رو ببینم.امیدوارم یه روزی بشه
و اما پسملی اولش بدش اومد اما بعدش تو لذت آب بازی و شن بازیه
میگم هوا سر نبود؟
ما اینجا نمیتونیم حتی با ماشین از کنار دریا رد شیم.اینقدر باد سرد میاد(شکلک لرزش)


عزیزم اینجا یه چند روزی هست هوا خوب شده بعد از این دوباره گرما و شرجی شروع میشه .خوب عزیزم بیاین دریا ما رو هم ببینین دیگه بووووووووووس واسه مامانی و فرشته های زمینی
FARIBA
23 بهمن 91 2:37
دندون جدیدت مبارک عسلم.همیشه به گردش و شادی و شیطونی باشی


ممنون عزیزم
ستاره زندگی
23 بهمن 91 9:30
قربون دستهای کوچولوی خاکیش
شکر خداکه فهمیدید مشکل بی قراری اش چی بوده
مرواریدت مبارک عزیزم


آره خدارو شکر به خیر گذشت.ممنون عزیزم
الی مامی آراد
24 بهمن 91 1:17
عزیزم عکسهای این پستتون باز نمیشه


نمیدونم چرا باز نمیشه ؟دوباره امتحان کن عزیزم
mamane Ali
24 بهمن 91 1:20
آخی خوش به حالتون دریا دارین
حسابی گل بازی کردیا شیطونککک
اگه علی بود فکر کنم خیلی خوشش می اومد چون عاشق چرک بازی و له کردن و مالوندنه .بعدشم حتما یکمشو میچشید ببینه خوش مزه س یا نه
همیشه بهتون خوش بگذرههههههههه


پس ایشالا به خاطر علی جون هم شده یه سر بیاین دریا تا ما هم از نزدیک ببینیمتون بوووووووووووووس
elina
24 بهمن 91 17:31
ماشالا چه بزرگ شده آیدین جون خدا حفظش کنه ایشالا هر روز بهش خوش بگذره


قربونت عزیزم
مامان آرین
24 بهمن 91 23:16
آیدین خوشگلم فدات بشم که از آب بازی خوشت اومده.پسر طلا روز بروز داری جیگرتر میشی هزارماشاالله بهت گلم.مروارید جدید هم مبارکت باشه خاله جون


مرسی خاله مهربونم
مامان حسنا
25 بهمن 91 17:44
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____ ولنتاین مبارک
سمر
25 بهمن 91 18:13
سلام عزیزم,,چه پسر نازی ماشالا...
درخواست دوستی تون قبول کردم...
با اجازه لینکتون میکنم.......
همون ادین جون میزارم.......


دوستی با شما باعث افتخاره منم لینکتون میکنم
مامان فرزانه
26 بهمن 91 0:18
راستی مامان آیدین جونم به مسابقه دعوت شدین.بیا وبم


چه جالب الان اومدم
FARIBA
26 بهمن 91 2:13
دوست عزیزم سلام
پسر من در مسابقه زیباترین نی نی شرکت کرده
از شما دوست خوبم تقا ضا دارم که کد 507 رو به ایمیل
gerafist.yang23@yahoo.com
ارسال کنید.
اگه میخواید عکس پسرم رو توی شر کت کننده ها ببینید به سایت
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
برید.لطفا بعد از رای دادن بهم خبر بدید.
از لطف شمابسیار بسیار سپاسگذارم
پسر من:محمد حسین زیبایی کد 507.
مهلت رای دهی تا 28 بهمن


فکر کنم دیر رسیدم .اما شانسمون رو امتحان میکنیم چشم
مامان حسنا
26 بهمن 91 15:34
____ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________ ----------------------♣ ____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ __دیر نکنیا__________ ♣♣ _________________ ♣♣ _____زودی بیا________ ♣♣ _________________ ♣♣........
مهرنوش مامان مهزیار
29 بهمن 91 8:48
عزیزم چه عکس هایی و چه هوایی. خانمی دست آیدین تمیز کن اینقدر عکس نگیر


چشم خاله جون
مامان محمد معین
30 بهمن 91 16:30
وای منم هوس دریا کردم معلومه خیلی بهش خوش گذشته
عزیزم همیشه خوش باشی
مامانی جون نیستی بهمون سر نمی زنی؟


شما هم تشریف بیارین خوشحال میشیم عزیزم.
مامان الیناجونی
6 اسفند 91 18:05
الهی بگردم ماشاا.... چقدر آقا شدی عززززیییزم چقدر سرگرم بازی شده عسل خاله امیدوارم همیشه خوش سلامت باشید
مامان مهساجون ومعین جون
13 اسفند 91 15:13
سلام خاله جون خوش بحالت دلم لک زده برای دریای جنوب من که میگم خیلی بهتر از شماله راستی ادرس عکس نی نی تو بده تا توی البوم عکس نی نی خودت رو پیدا کن )بزاریم www.mahsa80.niniweblog.com
متین من
13 اسفند 91 21:17
همیشه شاد باشی خاله برات ارزوی بهترین ها رو دارم