آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

آیدین عزیزم

چهارده ماهگی نفسم

1391/11/9 17:23
نویسنده : مامان و بابا
722 بازدید
اشتراک گذاری

چهارده ماهگی بهترینم مبارک

سلام عزیزم ما بعد از ده روز از مسافرت برگشتیم خیلی خوش گذشت اینم به خاطر وجود مبارک شما عزیزترین بود با اون دلبری و شیطونی هایی که میکردی .دایی و زن دایی هم همراهمون بودند که دستشون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن و حسابی مراقبت بودن وقتی که من و بابا خسته میشدیم دایی شما رو بغل میکرد روزای اول وقتی ازت میپرسیدیم دایی دوس داری سرتو میاوردی پایین و میگفتی اوهوم ولی بعد از چند روز دیگه میگفتی نه .میدونم که دایی رو از صمیم قلب دوس داری اینم یکی از اون شیطونیات هست جیگرم.خلاصه یه چند روزی مهمون عمه مینا و دختر نازش شمیم جون بودیم که به اونا هم حسابی زحمت دادیم روزایی که هوا خیلی سرد بود تو پیش اونا خونه میموندی.تو راه برگشت رفتیم حرم حضرت معصومه (س)و مسجد جمکران زیارتت قبول عزیزم اینکه تو حرم کلی بدو بدو کردی و دایی بیچاره هم از نفس افتاده بود بماند.

اینجا دمای هوا منفی نه درجه است...

 

آیدین جون به نظر شما تو صبح به این سردی چی میچسبه؟

چیپسسسسسسسسسس

خسته نباشین عزیزم.یه صبح زود که رفته بودیم رستوران صبحونه بخوریم با اصرار از بابا خواسته بودی تا برات چیپس بخره فکر کنم پاکت رنگی چیپس نظرت رو جلب کرده بود وگرنه مامان عمرا به شما چیپس بده اونم با این سرما خوردگی و بد غذایی شما.

 

 

اینجا برای اولین بار سوار مترو شدی .تو مترو با همه دالی بازی میکردی به همه دست تکون میدادی بای بایچی بگم چشمک هم میزدی ناقلاچشمکآخه این اولین بار هم بود که شما سوار وسیله نقلیه عمومی میشدین براتون تازگی داشت این همه ادم رو یکجا ببینین.

اینجا هم لواسون هست که یه روز دست جمعی رفتیم بیرون هوا خیلی سرد بود زیر آفتاب نشستیم شما هم کلی سنگ بازی کردین و وقتی سنگ مینداختی تو آب کلی میخندیدی فدای تو عزیزم

این عکس راه برگشت از لواسون

اینجا هم دربنده با اون آلوچه و لواشک های خوشمزه و آدین و آدم برفی

این عکسایی که یه روز با آدین رفتیم پارک ساعی و آدین کلی حیوون دید از گربه ایرانی تا طوطی آمازونی

آدین و دایی در حال بازی.دیگه از کنار اینا تکون نخوردی

ما رفتیم نمیای؟

در حال تماشای گربه

داشتیم از کنار این مجسمه رد میشدیم که آیدین گفت هاپو و دایی هم گفت هاپو دوس داری گفتی اوهوم.بقیه عکسارو یه روز دیگه میزارم عزیزم بای. 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ایمان
9 بهمن 91 17:41
سلام مامان آیدین کوچولو ماشاالله پسرتون خیلی نازههههههههههههه خدا حفظش کنه من از شما یه سوالی دارم میشه برام بگید عکس آیدین رو چه جوری در بالای صفحه قراردادید میشه راهنمایی کنید خیلی خوب شده منتظر جوابتون هستم
الهه مامان رادین
11 بهمن 91 16:40
ایشالا همیشه به سفر و گردش....فدات بشم با چشمکات


قربونت خاله مهربونم
الی مامی آراد
11 بهمن 91 22:03
عشقم 14 ماهگیت و عیدت مبارک


ممنونم عید شما هم مبارک
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 0:21
به به همیشه به گردش و تفریح عزیزمممممم


قربونت
مامان حسنا
12 بهمن 91 10:39
مرسی عزیزم منم شمارو لینک کردم
امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم


ایشالا
مامان حسنا
12 بهمن 91 17:46
من پس جدید میخوام زودی بزار
مامان آرین
13 بهمن 91 0:04
سلام آیدین جون.خوشحالم بهت خوش گذشته عزیزم.عکسات هم خیلی خوشگلند.


قربونتون
مامان حمید کوچولو
13 بهمن 91 14:33
آدین جونم مسافرت خوش گذشت.

تا حالا اینقدر شال و کلاه کرده بودی؟هههه
ایشالا همیشه به گشت وگذار در کنار خانواده ی عزیزت


والا نه خاله جون .این اولین بار بود
مامان حسنا
13 بهمن 91 17:29
بدو بیا آپ شدم
مامان ماهان نفسی
13 بهمن 91 23:58
رمز تو خصوصیه
مامان ماهان نفسی
14 بهمن 91 13:13
انشالله همیشه درسفروگردش عزیز دلم چقدر بزرگ شدی خوشتیپ خاله


مرسی خاله مهربونم
متین من
14 بهمن 91 16:11
خوش گذشت ایدین جون همیشه شاد وخوشحال باشی عزیزم


مرسی مهربون
مامان محمد و ساقی
16 بهمن 91 8:25
14 ماهگیت مبارک آیدین جون


مرسی عزیزم
پويا
16 بهمن 91 20:50
سلام آيدين جون دوست خوب من تجربه هاي نو مباركت باشه خيلي دوستت دارم دوست من آيدين جان تو هم بيا ديدنم ،خيلي خوشحال ميشم