آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

آیدین عزیزم

اولین مسافرت آیدینی

1391/10/25 15:29
نویسنده : مامان و بابا
704 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

پسرم قبل از اینکه شما بدنیا بیاین من و بابایی هر سال چند بار مسافرت میرفتیم اما از پارسال که شما اومدی من و بابا اصلا جایی نرفتیم حالا که آخر ساله و هوا هم خیلی سرد شده تصمیم گرفتیم بریم مسافرت خونه عمه مینا که تهران هستن و یه چند روزی بریم برف بازی  شما اولین بار هست که میرین مسافرت امیدوارم اذیت نشی و بهت خوش بگذره ایشالا. چند روز پیش هم رفتیم نمایشگاه مبل که چیز جالبی نبود ما فقط بستنی خوردیم و واسه شما بیمه سرمایه ثبت نام کردیم.

دیروز هم برای بار دوم رفتیم موهای گل پسری رو کوتاه کردیم اینکه دوباره گریه و کلی دردسر آخر هم با یه بستنی راضی شدی .

میدونی امروز چه روزیه امروز تولد پدر مهربونت هست عزیزم من از طرف تو بهش تبریک میگم .

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

بهانه زندگیم تولدت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان حمید کوچولو
25 دی 91 15:41
ایشالا مسافرت بهت خوش گذشته یا بگذره



تولد باباییت هم مبارک باشه عزیزم




ممنون دوست عزیزم
فرزانه
25 دی 91 15:44
سلام خوبید انشالله همیشه به سفر باشید اولین سفر گل پسرمون هم مبارک .انشالله که اذیت نمیشه ببخشید یک سوال ؟شما کدوم شهر زندگی میکنید
فرزانه
25 دی 91 15:46
در ضمن یادم رفت بگم تولد بابای آیدین جون مبارک باشه انشالله هزار سال سایش بالای سر شما وآیدین جون باشه


قربونت عزیزم
مامان شايان
25 دی 91 21:50
سلام عزيزم تولد همسريت مبارك خودت خوبي؟گل پسر چطوره؟ايشالا مسافرت خوش بگذره


مرسی عزیزم خدا رو شکر خوب بود
مهرنوش مامان مهزیار
26 دی 91 7:44
سفر بخیر عزیزم. تولد آقای پدر مبارک


ممنونم
مامان پارسا جیگر
26 دی 91 11:23
مبارک باشه چه خوشگل شدی خوشتیپ خاله تولد بابایی هم مبارک


ممنونم
مامان آرین
26 دی 91 17:05
سلام آیدین عزیزم اولین مسافرتت به سلامت باشه عزیزدلم وتولد پدر بزرگوارت مبارک گلم انشاالله سایه پدر ومادر مهربونت همیشه بر سرت مستدام باشه.دست مامان وبابا هم درد نکنه به فکر آینده شماهستند.


قربونت
saminjon
29 دی 91 8:41
سلام عزيزم جقد اين ناناز بانمكه خدا حفطش كنه به منم سر بون ماماني خوشحال ميشم


چشم عزیزم حتما
ilijoon
29 دی 91 16:18
تولد بابايي مبارك باشه ان شاالله 120 ساله بشند


مرسی عزیزم
ilijoon
29 دی 91 16:18
سفر خوش بگذره ان شاالله به سلامتي بريد وبياييد


مرسی عزیزم.چه عجب از این ورا؟خیلی خوش اومدین دلمون واقعا براتون تنگ شده بود
مامان پارسا جیگر
29 دی 91 21:05



همچنین
الی مامان آراد
30 دی 91 17:20
بهتون خوش بگذره
وب قشنگی دارین خوشحال میشم به ما هم سر بزنین با اجازهتون اسم آیدین جون رو به دوستهای آراد جون اضافه میکنم تا با هم دیگه دوست بشن


ممنون منم شما رو لینک میکنم. از دوستی با شما خیلی خوشحال شدم
مامان محمد معین
4 بهمن 91 14:42
مبارک باشه تولد بابایی آیدین جون
حال و روز ما هم مثل شماست هم در مورد مسافرت هم آرایشگاه
انشالا که سفر خوبی داشته باشین و بهتون خوش بگذره


ممنون تولد بابای محمد معین هم مبارک ایشالا در کنار خانواده سالم باشن
عموی محیط بان
4 بهمن 91 21:18
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
مامان محمد و ساقی
6 بهمن 91 20:17
سلام
تولد آقای پدر مبارک باشه
اصلاح موهاش هم برای بار دوم مبارک
ایشا... مسافرت خوش بگذره
این عکس هم آخر هنره


مرسی عزیزم
مونا مامان امیرسام
8 بهمن 91 2:34
امیدوارم مسافرت بهت خوش گذشته باشه ادین خاان.
دست مامان و باباهم بابت بیمه درد نکنه که به فکر شما هستند.



مرسی عزیزم
مامان محمد و ساقی
8 بهمن 91 13:04
سلام
من دو تا کامنت آخرو که براتون فرستادم رو اومدم نگاه کردم.اصلا" توش گله نکردم.جریان چیه؟؟؟
میدونم شما بچه ی کوچیک دارین.من هیچ توقعی ندارم از شما.خودتون می بینین که منتظر نمی مونم تا شما بیاین من خودم صمیمانه میام وبتون تا عکسهای آیدین جون رو ببینم.
بابت ارسال عکس هم ممنونم.ایشا... تو آلبوم سوم میزارم
ممنون از همراهیت عزیزم


قربون شما که اینقدر گل هستین بوووووووووس
ستاره زندگی
9 بهمن 91 9:53
سلام مامانی
ایشالله همیشه به سفر وخوشی
تولد بابایی هم مبارک باشه
همیشه کنار هم شاد باشید


مرسی عزیزم
ilijoon
9 بهمن 91 13:52
مامان ماهان نفسی
14 بهمن 91 13:10
عزیزم شما امدی تهران بعد مارو خبر نکردی که در خدمتتون باشیم حساب مامانتو میرسم صبر کن نه شایدم قابل ندونستید


این چه حرفیه عزیزم شما که تاج سر هستین ایشالا پسرامون که بزرگتر شدن همدیگه رو از نزدیک میبینیم به امید دیدار