آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

آیدین عزیزم

کریسمس مبارک

1391/10/13 2:01
نویسنده : مامان و بابا
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

میخوام بخورمت با این کارای خوشمزه دیشب که میخواستیم بخوابیم رفتی روی سینه بابایی و دراز کشیدی و گفتی خوخوخوخو من گفتم پسرم وقتی بابا لالا میکنه میگه چی ؟؟ گفتی خوخوخوخوخو اییییییییییییییییییی جونم فدات بشه من و بابا از خنده روده بر شدیم بابایی هم با پسرش کشتی گرفت و گفت که من خوخوخو میکنم هااااااااااااااا؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان حمید کوچولو
14 دی 91 23:28
شیطون خاله حالا اول تقلید کردنه.بچه ها ماشالا ذهن تندو تیزی دارن


آره مثل طوطی تقلید میکنن
فرزانه
15 دی 91 0:32
کریسمس مبارک آیدین جون


مرسی خاله جونم
مامان حمید کوچولو
16 دی 91 12:50
ماشالا به آیدین جون شیرین زبون


میییییسییییییییییی خاله جونم
مامان محمد و ساقی
16 دی 91 17:07
سلام عزیزم.ماشا... این آیدین جون چهره ی مردونه و بزرگی داره.خدا حفظش کنه.خیلی هم به دل آدم میشینه.این عکس رو خیلی خوشگل درست کردی گلم.
راستی ما یه آلبوم درست کردیم.خوشحال میشیم عکس آیدین جون هم تو آلبوم ما باشه.


قربونت عزیزم.باعث افتخارمون هست
♥ الهه مامان روشا جون♥
17 دی 91 22:46
ای جان عزیز با نمک من.
سال نوی میلادی تون مبارک


ممنون همچنین شما
mamane Ali
18 دی 91 1:08
ای جانم چقدر عاشق شیرین زبونی نینی ها هستم .. خداکنه علی ما هم زبونش باز بشه


مامانی نگران نباشین پسرا مثل بابا هاشون کم حرف هستن ههههههههههههه
مامان کوثری
18 دی 91 17:36
با سلام
باطراحی تقویم92 کودک و طراحی تم های جشن درخدمت شما هستیم
انواع طرح های تقویم جدید و زیبا با قیمت مناسب
http://temparti.blogfa.com/


مزاحم میشیم عزیزم
مامان آرین
19 دی 91 1:41
خیلی نانازی جیگر.فدای تو با این شیرین کاری هات.


قربوووووووووونت گلم
متین من
22 دی 91 17:26
(¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
___|___|___|_____|___|___|___|___|__
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___
__|___|___|____|___|___|___|___|


یه دنیا ممنون
مامان شايان
23 دی 91 10:13
سلام خاله جون پسرم شايان تو مسابقه ي جشن تولد 2سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شما خاله مهربونه تا بهش 2 تا راي خوشكل بدين شماره ما 22 منتظريما فقط تا دوشنبه وقت داريم


رای دادم دوست عزیز
مامان شايان
24 دی 91 9:34
عزيزم ممنون بابت لطفت ماشالا آيدين جون روز به روز بانمك تر ميشه يه دنيا بوس واسه آيدين جونم


خواهش میکنم عزیزم
نسرین
25 دی 91 13:23
دارم فکر میکنم امروز چه روزیه ؟
تو یادته ؟
حس میکنم یه خبرایی هست !
بیخیال چیزی یادم نمیاد
.
.
.
ستاد حالگیری روز تولد(آیدین جون به بابایی تولدشو تبریک بگو فدات)


ممنون عمه جون .