آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

آیدین عزیزم

الهی مامان فدات بشه آدینم

1391/9/22 16:59
نویسنده : مامان و بابا
678 بازدید
اشتراک گذاری

همه هستی مامان سلام

اصلا دوست ندارم خاطرات این هفته رو برات بنویسم عزیزم آخه دلم پر از خون شده اول هفته روز خیلی بدی بود. من و شما تو اتاق بودیم مامان داشت اتاق رو مرتب میکرد آقا هم داشت بازی میکرد یه دفعه دیدم شما رفتی طرف قفسه کتابا و یه کتاب بزرگ رو انداختی پایین تا من خواستم بیام پیشت که دورت کنم کتاب افتاد رو انگشت پای عزیز دلم الهی مامان برات بمیره که طاقت ندارم اشکات رو ببینم آیدین گریه مامان هم گریه فقط یادم میاد بابا رو صدا زدم اون لحظه هزار بار مردم و زنده شدم خواستم پاتو بذارم تو اب یخ اصلا نذاشتی خیلی درد داشتی سریع لباس پوشیدم رفتم پایین ساختمون که با رفتن و دیدن گربه یه کوچولو اروم شدی بعدش هم بابا اومد رفتیم بیمارستان و از پای عزیزم عکس گرفتیم نشون چند تا دکتر دادیم گفتن چیزی نیست خدارو شکر .من و بابا خیلی خیلی ناراحتیم از این حادثه خدا کنه دیگه هیچ وقت هیچ وقت پیش نیاد ان شاالله.تا چشمون میوفته به انگشتت دلمون هزار تیکه میشه الهی قربونت برم عزیزم.امروز هم انگشتت رفت زیر موتورت و همه خونایی که زیر پوستت جمع شده بودن ریخت بیرون و انگشتت خیلی بهتر شده خدا کنه انگشتت نیوفته که مامان طاقت همچین چیزی رو دیگه اصلا نداره.اینم عکس همون روزه که من و بابا جیگرمون رو گذاشتیم تو ملافه و با تاب تاب دادن خوابوندیمت

الهی بمیرم برات خیلی درد داری

اینم انگشتت که کبود شده

قربون پاهای توپولوت بشم من

این روزا بابا میگه پاهات رو بذار رو موتور تا اذیت نشی این مدلی سوار میشی

فدای سوار شدنت عشقم

اینم انگشتت که بهتر شده خدارو شکر

خدایاشکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان ماهان نفسی
22 آذر 91 17:33
الهی خاله برات بمیره جیگرم کباب شد فدات بشم
مامان ماني مسافر كوچولو
22 آذر 91 19:44
سلام
انشا.. پاي ني ني زود خوب شه


ان شاالله برامون دعا کنین


مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
23 آذر 91 9:36
سلام گلم ممنون که بهمون سر زدی ...
مرسی چشمات قشنگ میبینه...
زودی عکس هامون و انداختیم ...
هه هه هه هه هه



عکساتون خیلی ناز بود مخصوصا قند عسلتون.بابت خصوصی ممنون
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
23 آذر 91 10:06
خواهش میکنم برای شما خصوصی نیست رمز و خصوصی گذاشتم برات ...
مامان محمد معین
23 آذر 91 12:57
آخی عزیزم انشالا که زود خوب میشی مامانی صدقه فراموش نشه


چشم عزیزم
مامان آرین
23 آذر 91 23:25
الهی بمیرم عزیزدلم انگشت ناز کوچولوت اینطور کبود شده.بلا ازت دور باشه خاله جونی.انشاالله خدای مهربون حافظ شما کوچولوهای معصوم باشه.


ایشالا عزیزم
mamane Ali
24 آذر 91 10:11

بمیرم واسه دلت مامانی .. چی کشیدی

به قول معروف بزرگ بشی یادت میره خاله جون


خیلی سخته دیدن اشکای این جیگرا از روی درد باشه درداشون به جونمممممممممممممم
کیانا خانم
24 آذر 91 14:54
سلام. ایشالله زودتر خوب بشه.


مرسی عزیزم
مامان شايان
24 آذر 91 23:16
سلام فداي اون پاهاي معصوت عزيزم بخدا ديدن اين صحنه ها سخته پسر منم اصلا حالش خوب نيست براش دعا كن


ایشالا همیشه سالم باشن این گل های زندگیمون
مهرنوش مامان مهزیار
25 آذر 91 9:55
سلام عزیزم خوشحالم که انگشت آیدین عزیزم بهتر شده.


قربونت عزیزم
الهه مامان رادین
25 آذر 91 13:27
الهی قربونش بشم....بازم خدارو ضشکر که به خیر گذشته و الان بهتره


آره خدا خیلی بهمون رحم کرد
ninipics
25 آذر 91 14:18
با سلام و عرض ادب
اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم...
آیدین جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم

www.ninipics.blogfa.com
حتما میایم دوست خوبم




مرجان مامان آران
25 آذر 91 14:18
عزیزممممم الهی بگردم
خداروشکر که بهتر شد عزیزممممممم
ایشالا برای هیچ بچه یی اتفاق بدی نیوفته


ان شاالله عزیزم
حمید کوچولو
25 آذر 91 23:09
آخه الهی بمیرم خاله چرا پات اوف شده؟


شیطونی کردم خاله مهربونم
عطی
25 آذر 91 23:38
اخی الهی بمیرم انشاالله پات زودی خوب شه عزیزکم


مرسی عزیزم
آیدا(مامان الینا)
27 آذر 91 3:43
الهی فدات بشم عزیزم
چرا اوف شدی ؟
ایشالا زود خوب میشی گلم


مرسی خاله مهربون
نرگس مامان طاها و تارا
27 آذر 91 11:02
سلام مامانی
دوست دارم از تجربیات همه مامانی ها در تربیت بچه هامون بهتر استفاده کنیم.یک سری نکات ظریف اما خیلی موثر در ارتباط با بچه ها!!!برای همین سعی می کنم یک سری تمرین های مادری را جمع کنم و تو وبلاگ به نمایش بزارم.خوشحال میشم بیای و با ما همفکری کنی.


اگه بتونم چرا که نه ؟ حتما میام عزیزم
مامان نيروانا
28 آذر 91 15:01
عزيزم حالا بهتره شست پاش؟
ايشالا كه خوب خوب بشه و ناخنش هم نيفته كه با اين عكس آخريه انگاره كامل خوب شده نازنين پسر. قربون اون نگاه قشنگش برم من



خدارو شکر بهتره.نه خاله جون ناخنش افتاد یه ناخن جدید در اومده.
lمهرنوش مامان مهزیار
29 آذر 91 11:21
سلام عزیزم خوبی؟ آیدین جون بهتر شده؟


قربونت خدارو شکر بهتر شده
مامان محمد و ساقی
29 آذر 91 22:43
سلام عزیزم
خدا بد نده
ایشا... زود خوب میشه.نگران نباش.یه بچه میخواد بزرگ بشه از این حوادث ناخوداگاه پیش میاد.
چه ماشین خوشگلی هم داره.مبارکش باشه
این عکس معرفی سایت منو کشته


قربونت خاله مهربونم
مامان محمد معین
30 آذر 91 2:19
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .



همه لحظه های پایانی پاییزی شما هم پر از خش خش آرزوهای قشنگ قشنگ
ستاره زندگی
30 آذر 91 12:22
یادمان باشد با آمدن زمستان ، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم
تا دچار سردی فاصله ها نشویم . . .
شب یلدا خوش بگذره



مرسی ایشالا به شما هم خوش بگذره عزیزم
ستاره زندگی
30 آذر 91 12:23
قربون پسرمون بشم که میدونم چقدر درد گرفته


مرسی خاله مهربونم که تو فکرمی
مامان عاطفه
1 دی 91 21:21
سلام . ایشالله پاش زود خوب میشه .مامانش غصه نخور انقدر از این اتفاقای کوچیک برای نی نی هامون میافته . میدونم تحملش سخته ولی ما مامانا باید خیلی صبور و محکم باشیم


آخه آدم سنگ هم باشه با این اتفاق ها آب میشه.بیچاره مادرامون چی کشیدن ما بزرگ شدیم
مریم مامان ستایش
2 دی 91 9:40
الهی بگردم دورت خاله جون..دلم خون شد که..مامانت چی کشید..


عزیزم خیییییییییییییییلی سخت بود
مونا مامان امیرسام
3 دی 91 2:19
عززززززززززیزم خیلی ناراحت شدم.قربون ناخن کوچولوت.
وای مامانی ناخن پا خیلی درد داره فقط نی نی ها زبون ندارن بگن.
برای امیرسام هم مشابه همین پیش اومد


مرسی خاله مهربون که به ما سر زدین.خییییییییییلی سخته خیییییییییییییلی
مرجان مامان آران
4 دی 91 12:59
ایدین خوشگلممممممممممممم پاهان خوب شدددددددد مامانی عکس جدید نمیزاریییییییییی ماهم اپ کردیم پیش ما بیاااااااااااااا
پریسا
6 دی 91 11:18
سلام خوبید؟؟
خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید!



ممنون حتما
نیم وجبی
9 دی 91 22:32
خیلی نازه ماشالا..
خدا حفظش کنه،پیش ماهم بیا اگه خواستی تبادل لینک کنیم


چشم حتما
مامان آرین
17 دی 91 15:44
سلام مامانی و ادین جون .الهی بمیرم واست عسل .دلم ضعف رفت وقتی انگشت کوچولوی نازت رو دیدم الهی دیگه اینجوری نشی گلم و خدا همیشه سلامت واسه مامانی وبابات نگهت داره جیگر. الهی زود زود زود خوب بشی جیگرم .واست یه عالمه دعا میکنم که دیگه اتفاق بدی واست نیفته عسلم .الهی آمین


فدای مهربونیات عزیزم