آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آیدین عزیزم

تولدت مبارک عزیز دلم

1391/9/7 0:23
نویسنده : مامان و بابا
956 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مهربانم

زبانمان قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودنت.در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس را بجا می آوریم.برایمان بمان و بدان تو تنها بهانه برای بودنی.

یک سال تک تک لحظاتم بودی با تو بچگی کردم باتو خندیدم با تو گریه کردم و باتو بزرگ شدم.تو این یکسال لحظات نابی رو تجربه کردم که عاشق تک تکشونم. از اولین باری که بغلت کردم اولین باری که نگاهم کردی اولین باری که که برام خندیدی اولین باری که نشستی اولین باری که راه رفتی حالا یکساله شدی عزیز دل ما روزها و شب های ما پر از این لحظه هاست لحظات ناب مادر بودن عاشق بودن .یک سال پر از زحمت و سختی با عشق تمام شد روزگارم پر شده از لحظات تکرار نشدنی شیرینی های شکلات من تمام نشدنی است.

تولدت مبارک ای گل گلدون من.هزار سال زنده باشی بسته به تو جون من.این هدیه تو پیشکش چشمای تو.ناز گل زیبای من چشام زیر پای تو

امروز روز تولد توست و بهترین زمانی که خدا می خواست مرا با هدیه ای شاد کند الهی من فدای تو بشم قشنگ ترین هدیه خدا امروز خیلی خوشحالم که سالگرد یک سالگی عشقمون آیدین جونه.از خاطره شب تولدت بگم اینکه پارسال تو همچین شبی خواب نداشتم به خاطر گل روی شما بیدار بودم امسال به خاطر سردرد نمیدونم چی شده بود شب سالگرد تولدت یه سردرد بدی گرفتم که تا حالا سابقه نداشت بابایی کلی زحمت کشیدن تا شما وروجک آروم بشین از ماشین سواری گرفته تا رفتن پیش پسرخاله عماد که علاقه زیادی بهش داری بعدش هم خاله شما رو بردن هیئت تا مامان استراحت کنه صبح هم بردیمت واکسن یک سالگیت رو زدیم خدارو شکر یه کوچولو گریه کردی و خیلی زود آروم شدی.امسال قراره تولدت رو بعد از محرم و صفر بگیریم اما خاله جون زحمت کشیدن و یه کیک برات گرفتن تا یه خاطره از روز تولدت داشته باشی به احترام امام حسین (ع) جشن نگرفتیم .راستی اول محرم که سالگرد تولد قمریت بود نذر کرده بودم زیارت عاشورا برات بخونم که رفتیم خونه بابا بزرگ وزیارت عاشورا خوندیم یه روضه زنونه بود.دیگه اینکه روز عاشورا هیچ عکسی از عزیزم نگرفتم شرمنده شدم.انشاالله سالهای بعد.

آیدین عزیزم تولدت مبارک

تولدت مبارک عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

mamane Ali
7 آذر 91 1:52
تولد تولد تولدت مبارک .. انشالله عمر با عزت داشته باشی خاله جونی


قربونت عزیزم
نرگس مامان طاها و تارا
7 آذر 91 10:39
سلام
طاها و تارا در مسابقه"ني ني و محرم "شركت كردند و براي برنده شدن به راي شما نياز دارن.ممنون ميشيم به لينك زير مراجعه كرده و به كوچولوهاي ما راي دهيد.كد ما 42 است.زمان راگيري از سه شنبه تا پنجشنبه است.
ممنون
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php


چشم عزیزم رای میدم.
مامان ترنم کوچولو
7 آذر 91 11:05
سلام عزیزم تولدت مبارک 120 ساله شی سلامت و شاد.مامانش خصوصی


مرسی عزیزم رسید.
مامان کیارش
7 آذر 91 11:45
سلام . تولدت مبارک آیدین عسلی. ایشالا صدساله شی عزیزم. راستی الان به درخواست کیارش جونم اومدیم وبتون . داشتم به وب دوستامون سر می زدم دیدم کیارش اومده میگه مامان بریم ببلاگ آیدین.این هم یه بوس از طرف کیارش تقدیم به آیدین گلی


قربون کیارش جون بشم من .والا مادر خانومی اگه کیارش جون بگه پیش ما بیاین .منم میبوسمت عزیزم هزارتا بووووووووووووس
مرجان مامان آران
7 آذر 91 15:50
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککک
ایشالا 120 ساله بشی عزیزم خوشگلم با اون کیک خوشگلت دست مامان بابا درد نکنه


قربونت عزیزم
مامان محمد و ساقی
7 آذر 91 19:02
سلام آیدین جونم
تولدت مبارک عزیزم
ماشا... هم خوشگل شده و هم بزرگ
مامانی الان حالت بهتر شده؟
مواظب خودت باش


یه دنیا ممنون دوست عزیز.حالم خیلی خوبه مرسی مهربونم به فکرمی بووووووووووووس
مامان محمد و ساقی
7 آذر 91 23:51
رمزو خصوصی گذاشتم
مامان ماهان نفسی
8 آذر 91 14:16
الهی خاله دورت بگرده تولدت مبارک عشقم چرا تب کردی دردت تو سرم


خدانکنه عزیزم.به خاطر واکسن بود
مامان محمد معین
8 آذر 91 14:47
تولدت مبارک عزیزم انشالا صدها سال با شادی و خوشی تولدت رو جشن بگیری


مرسی عزیزم. ایشالا گل پسریتون سالم باشه
مامان آرین
8 آذر 91 15:38
سلام سلام صدتا سلام ای جونم آدین جونی تولدت مبارک گل پسری هزار ماشالا چقدر آقا شدی واسه خودت مردی شدی دیگه تولدت مبارک عزیزم راه رفتن مبارک گلم اشالا همیشه سالم وسرحال زیر سایه پدرومادر باشی وتولد 12000000000000000000000000سالگیت رو جشن بگیرید ببخشید با دو روز تاخیر تبریک گفتم خودتون که از اوضاع واحوال ما با خبر بودید بازم ببخشید هزارتا بوس خوشمزه واسه ادین کوچولوی بامزه


مرسی عزیزم.خدارو شکر آرین کوچولو بهتر شده دیگه مامانی هم بیشتر فعال میشه تند تند از جیگری مینویسه واسه طرفداراشششششششششششششششش
مامان آرین
8 آذر 91 15:42
وای مامان فعال چقدم پست بود که نخونده بودم چه عکس نازی از ادین جونی هم گذاشتید بالای وبلاگ خدا براتون سلامت حفظش کنه وهیچوقت اتفاقی مثل آرین جونی من براتون پیش نیاد


ایشالا واسه آرینی هم دیگه پیش نیاد و همیشه سالم باشه.
عطی
8 آذر 91 23:39
سلام
وای بازم تولده یه فرشته ی دیگس فرشته کوچولوتولدت مبارکمن وبلاگه قشنگتونولینک کردم خوشحال می شم بهمون سربزنین


ایشالا نی نی ها سالم بدنیا بیان منم لینکتون کردم
فندق آیدین
9 آذر 91 17:01
روز تولد تو میلاد عشق پاکه برای شکر این روز پیشانیم به خاکه.
تولدت مبارک آدی کوچولو.چه کیک زیبایی به به .بوسسسسسسسسسسس سر بزن.


مرسی عزیزم.شکلات رو ببوس
مامان ارین
11 آذر 91 23:33
سلام عزیزم.تولدت مبارک آیدین عزیزم.انشاالله 120ساله شی خاله جون. زیرسایه پدرمادرباشی گلم.ببخش که با تاخیر تبریک گفتم.هزارتابوس واسه آیدین نازنین.


مرسی عزیزم.یه دنیا ممنون
آیدا(مامان الینا)
12 آذر 91 2:20
تولد تولد تولدت مبارک
برات زیباترین لحظه ها رو خواستارم


مرسی عزیزم.همچنین شما
مهرنوش مامان مهزيار
12 آذر 91 12:35
عزيزم با تاخير تولدش مبارك


مرسی عزیزم
مونا مامان امیرسام
13 آذر 91 7:27
عزیزم تولدت مبارک.انشاالله 120 ساله شی زیر سایه پدر و مادر با تن سالم و دل خوش


مرسی دوست عزیز ایشالا نی نی شما هم سالم باشه و شاداب
الهام مامان آوینا
14 آذر 91 16:28
به جمع نی نی های 91 ای خوش اومدی عزیزم. لینک نی نی های 91 ای را تو وبت بگذار.
نی نی های 91 ای
http://ninihay90-91ha.niniweblog.com/


مرسی عزیزم .چشم حتما
الهه مامان رادین
15 آذر 91 16:19
تولد مبارک آیدین جونم ایشالا 120 سالگیت عزیزم


مرسی دوست خوبم
مریم مامان ستایش
2 دی 91 9:44
تولد قشنگترین گل زندگیتون مبارک..الهی صد ساله شی..نه 120 ساله شی..نه 120 سال کمه..همیشه زنده باشی گل خاله


مرسی عزیزم
مطهره جون
5 دی 91 17:23
تولدت مبارك عزيزم


مرسی عزیزم
مطهره جون
5 دی 91 17:23
________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@______________
_____________________@
______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
سلام خوبید؟ گلتون خوبه ؟
ما هم آپيم


ممنونم دست بوسه