آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آیدین عزیزم

مرد مامانش

1391/8/30 1:02
نویسنده : مامان و بابا
614 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش با پسرم و خاله جونش رفتیم خرید عزیز دلم تو پاساژ خودش راه میرفت خیلی خوش گذشت یکی از دوستای قدیمی مامان رو دیدیم اونم یه پسر داشت که چند ماه از مرد من بزرگتر بود خیلی خوشحال شدم آخه بعد از ده سال میدیدمش.دیگه اینکه خیییییییییییییییلی میخوامت عزیزم بدون تو میمییییییییییییییرم نفسم.عاشقتم.

عاشقتممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مونا مامان امیرسام
30 آبان 91 1:55
ماشاالله برای خودت مردی شدی.بووووووس برای اقا پسر خوش تیپ


مرسی عزیزم
آیدین فندق
30 آبان 91 22:23
سر بزن
mamane Ali
1 آذر 91 1:26
ای جانم .. مرد مامانش مواظب خوذت باش


مرسی مهربونم
مامان آرین
1 آذر 91 14:52
فدای این مرد مامانش بشم که اینقده خوشتیپه.ماشاالله خاله جون.


خدا نکنه عزیزم.مرسی خاله شما هم پسر خوشتیپی دارین خدا حفظش کنه
الهه مامان رادین
2 آذر 91 9:07
ماشالا به گل پسری واقعا شیرینه دیدن قدم های این فرشته ها اونم واسه اولین بارهاااااا


ایشالا به همین زودی شیرینی این لحظات رو حس میکنی
ثمین
3 آذر 91 3:02
سلام به همه دوستان دنیای نفیس

عزاداریهاتون قبول باشه!

تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی!

هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! اگه عکسها از سال قبل هم باشه مشکلی نیست!

از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد!

در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم!

در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه:

آلبوم کودکان محرم 91

http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php

منتظرتون هستم


شرمنده شما و پسرم هستم عکس ندارم