آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

آیدین عزیزم

اول محرم

1391/8/30 0:31
نویسنده : مامان و بابا
501 بازدید
اشتراک گذاری

حلول ماه محرم ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه (س) تسلیت باد.

پسر عزیزم با اومدن محرم شما یکساله میشی پارسال اول محرم ششم آذر بود که شما به دنیا اومدی خواستیم این هفته برات تولد بگیریم دیدیم تمام شهر دارن برای مراسم عزاداری پسر حضرت فاطمه(س) سیاه پوش میشن گفتیم پسر ما هم که عزادار حسینه که با اومدنش تو ماه محرم خواسته تو عزاداری سرور و سالار شهیدان شرکت کنه .انشاالله بعد از محرم و صفر برات تولد میگیریم عزیزم.راستی پسرم چند سال پیش که رفته بودیم هیئت امام حسین(ع) من یه پسر کوچولویی رو دیدم که داشت سینه میزد پیش خودم گفتم اگه خدا به من هم پسر بده دوس دارم تو هیئت امام حسین(ع) سینه بزنه حالا هم تا به شما میگیم پسرم سینه بزن سریع با دستای کوچولوت به سینه ات میزنی فدای دستات بشم سینه زن امام حسین(ع).بعدا یه عکس از سینه زدنت هم میذارم.بای

یا حسین (ع)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرجان مامان آران
25 آبان 91 0:54
تولدت مبارک پسر خوشگللللللللللل و نازز


قربونت
مونا مامان امیرسام
25 آبان 91 1:02
انشاالله همیشه در راه حسین (ع) باشی ادین کوچولو


ایشالا.مرسی گلم که پیش ما اومدین
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
25 آبان 91 1:52
قــــــــــــربونت برم این چه حرفیه ...
برات خصوصی گذاشتم گلم


یه دنیا ممنون عزیزم
مامان آرین
25 آبان 91 12:28
فدات بشم آیدین عزیزم که با دستای کوجولو سینه میزنی.
تولد آرین هم دقیقا روز اربعین هست منم بعداز محرم صفر جشن میگیرم واسش


ایشالا سالم باشن وقت برای جشن گرفتن زیاده.ببوسین عزیز دل رو
ستاره زندگی
27 آبان 91 12:39
فرشته‌ها از امشب صبوي غم مي‌نوشن
دوباره اهل جنت پيرهن سياه مي‌پوشن

التماس دعا


محتاجیم به دعا.
مونا مامان امیرسام
29 آبان 91 3:07



یه دنیا ممنون مهربون
mamane Ali
1 آذر 91 1:25
الهی فدای سینه زدنت .. فدای سیاه پوشیدنت.. دوستت دارم آیدین جونم .. انشالله امام حسین نگه دارت باشه برای علی کوچولوم دعا کن


به حق آقامون امام حسین (ع) علی کوچولو زودی خوب میشه ایشالا.
مامان ماهان نفسی
3 آذر 91 14:38
عشقمی نفسمی قربون اون سینه زدنت عزیزم عزاداریت قبول حق


مرسی عزیزم قبول حق