آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

آیدین عزیزم

راه رفتن گلم

1391/8/13 0:54
نویسنده : مامان و بابا
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

امروز من و بابا ذوق زده شدیم در حد تیم ملی چرا؟آخه امروز شما برای اولین بار خودت به تنهایی راه رفتی امروز دستتو گرفته بودی به مبل و ایستاده بودی من تو آشپزخونه بودم دیدم دستتو برداشتی و تلو تلو خوران داری میای طرف من واااااااااااااای چه ذوقی کردم من میخواستم قورتت بدم عزیزم من و بابا دیگه ول کنت نشدیم تا بیش از ده بار دیگه اینکارو برامون تکرار کنی و یه عالمه فیلم گرفتیم از این لحظه تاریخی ان شاالله همیشه سالم باشی نفسم.

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

قربونت برم عزیزم

عاشق خنده هاتمممممممممممممممم

عمر منی

فدای چشمات میشم وقتی نگات با منه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
13 آبان 91 1:19
به به مبــــــــــــــــــــــــــــــــــارک آقاپسملی...
کی میشه امیــــــــــرعلی منم راه بره


ایشالا به همین زودی عزیزم
زهره مامان آریان
13 آبان 91 11:48
اولین قدم هات مبارکه.
امیدوارم همیشه در راه درست قدم برداری


مرسی عزیزم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
13 آبان 91 13:37
مرسی عزیزم ... گلم وقتی سایت زیر و میزنی ی صفحه سفید باز میشه که نوشته "باعرض پوزش ........." پایینش نوشته جشنواره استودیو آسمان
روی اون که کلیک کردی ی صفحه مشکی باز میشه باید روی گزینه انتخاب کلیک کنی... بعدا به امیرعلی فروغی رای بدی...
من همین الان سایت و باز کردم ...
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
ممنون گلکم


رفتم میزنه قبلا رای دادین بوووووس
مرجان مامان آران
13 آبان 91 20:49
www.aranii.niniweblog.com
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
14 آبان 91 0:45
مرســـــــــــــــــــــــــــــــی گلم ... مـــــــــــــاچ ماچ
مونا مامان امیرسام
14 آبان 91 0:55
اولین قدمهاات مبارک عزززیزم.انشاالله سربلند باشی همیشه گلم


مرسی مهربونم
مامان ماهان نفسی
14 آبان 91 2:02
عزیزم الهی من پیش مرگت بشم هزار الله اکبر افرین ایدین خاله افرین راستی مامانی یه سوال قد ایدین جونمون چند میخوام بدون چکاپ 11ماهگیش بردی قد و وزنش چقدر بود به خدا فضول نیستم میدونمم ایدین عشق خاله قد بلندتر از ماهانه من هزار الله اکبر ولی میخوام بدونم


خدا نکنه عزیزم.چه ایرادی داره بدونی قدش75 وزنش هم 9/900 حالا ماهان جون حاضره با پسرم کشتی بگیره؟؟؟
مامان محمد و ساقی
14 آبان 91 12:02
سلام عزیزم.عیدت مبارک
آیدین جون بهت تبریک میگم که اولین قدمهای مبارکت رو به تنهایی برداشتی
ایشا... همیشه شاد باشید


یه دنیا ممنون عزیزم
مامان آرین
14 آبان 91 18:53
آفرین وماشاالله به آیدین زرنگ.قربونت برم خاله که راه میری ودل مامان وباباروشاد کردی


ایشالا به همین زودی شما هم شاهد تاتی کردن قندعسلتون باشین
مامان حمید کوچولو
15 آبان 91 9:50
مبارک باشه آیدین جونم.تاتی رفتنت مبارک باشه


بووووووووووس
♥ الهه مامان روشا جون♥
16 آبان 91 1:11
ای جونم آفرین بهت که عید غدیر امسال رو واسه مامانی و بابایی خاطره ساز کردی.


واقعا دوست عزیز شادمون کرد این وروجک
الهه مامان رادین
17 آبان 91 22:03
مبارکهههههههه واقعا لحظه قشنگیههه....


ایشالا به همین زودی مزه شو میچشین عزیزم
مامان ماهان نفسی
18 آبان 91 13:31
نه خاله ایدین جون لهش میکنه ماهان منو نمیدونم چرا ماهان من وزن نمیگیره اصلا الان 3 ماهه رو 9600 مونده


الهی فداش بشم من.میگم مامانی مگه نمیگن بچه از یک سالگی دیگه خیلی کم وزن اضافه میکنه فکر کنم ماهانی هم دیگه نزدیک یکسالگی دیگه کم کم اضافه میکنه خدا کنه سالم باشه ببوسینش این جیگرو
مرجان مامان آران
20 آبان 91 0:48
ماشالا خیلی جیگرههههههه


قربونت برم عزیزم
مهرنوش مامان مهزیار
20 آبان 91 8:22
مبارک باشه عزیزم . یکی از بهترین لحظه های پیشرفت بچه ها همین لحظه است
اشنا... قدم به مراحل بالاتر عزیزم


ایشالا .فدای چشماتون که به ما سر زدین
مامان پارسا جیگر
21 آبان 91 16:24
آفرین آیدین جونم ماشاءالله امیدوارم که قدمهای بزرگ و خوبی در راه درست برداری و همیشه موفق باشی.


مرسی خاله جونم
سپیده
22 آبان 91 23:40
سلام خانمی. خوبید؟ گل پسرتون خوبه؟
http://koodakeman91.niniweblog.com/


فدای شما الحمدلله خوبه عزیزم.نی نی شما چطوره ؟از طرف من ببوسینش
مامان ماهان نفسی
23 آبان 91 23:44
اپ کن ببینیم مامان خانمی زود باش


ببینم عزیزم شما دیگه چرا ؟؟؟؟شما که یه نمونه از این وروجکا تو خونه دارین دیگه چرا گیر دادین؟؟؟مرسی مهربونم که به ما سر میزنین بوووووووووووووس
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
24 آبان 91 23:50
عزیزم آپم ...


خسته نباشین عزیزم
آیدا(مامان الینا)
27 آبان 91 1:50
راه رفتنت مبارک باشه خاله جون




قربونت عزیزم
ستاره زندگی
27 آبان 91 12:42
منتظر عکسها وفیلم راه رفتنش هستیم


ایشالا اگه بذاره این وروجک
مامان ترنم کوچولو
27 آبان 91 17:08
مبارکه عزیزم روی پا ایستادنت.
کام هات استوار


مرسی عزیزم