آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

آیدین عزیزم

یازده ماهگی نفسم

1391/9/7 8:46
نویسنده : مامان و بابا
681 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من

عشق من یازده ماهگیت مبارک

ماشاالله هزار ماشاالله دیگه برای خودت مردی شدی دیگه رو پاهای خودت وایمیستی و چند قدم حدود چهار پنج قدم راه میری بدون کمک.فدای پاهای توپولوت بشم من .خیلی شیطون تر شدی از همه چیز بالا میری از همه راههای باریک رد میشی اگه شده با زورنیشخنددیگه به مامان اجازه نمیدی بره تو آشپزخونه تا میام برم با گریه خودت و میرسونی به من و گریه میکنی و از پشت پاهای منو میگیری والتماس که منو بغل کن منم که میمیرم برات عزیزترینم دیگه اینکه اصلا وقت ندارم وبلاگتو آپ کنم تا میام پشت کامپیوتر خودتو از میز آویزون میکنی و هر چی دم دستت باشه میریزی پایین و یه ضربه هایی به این مانیتور بیچاره میزنی که نگو فدای سرت عزیزم.

اینم چند تا عکس از آقا آیدین در حال بازی با قاشق

چند روز پیش یه نی نی خوشگل دیگه به جمعمون اضافه شد نی نی پسرعمه بابایی اسمش ثنا خانوم هست میخواستم از شما و این خانوم خوشگله عکس بگیرم مگه شما اجازه دادی عزیزم تا نزدیک نینی میبردیمت میخواستی اونو بزنی یا اونو محکم بغل کنی میدونم این کارات یعنی میخوای باهاش بازی کنی اما با یه مدل خاص...

اینم گل پسرمون که رفته باغچه سبزی مامان بزرگش رو خراب کنه و کلی خاک بازی کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرین
10 آبان 91 14:02
مبااااااااارکه عزیزمهزاران ماشاالله به پسر نازنینمون.فدای قدم برداشتنات شیرینم انشاالله درپناه خدا سالم ومحفوظ باشی گلم.


ممنون عزیزم ایشالا نی نی شما هم سالم باشه
مرجان مامان آران
10 آبان 91 14:19
خدا حفظش کنه خیلی نازه عزیزم
خوشحال میشم همو لینک کنیم عزیزم اگه اجازه بدی


خواهش میکنم باعث افتخاره


آدرس نذاشتی گلم
مامان حمید کوچولو
11 آبان 91 12:48
یازده ماهگیت مبارک باشه عزیزم


مرسی عزیزم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
12 آبان 91 16:34
سلام عزیزم آتلیه آسمان دوباره رای گیری رو شروع کرده ممنون میشم اگه به پســــــــرک شیطون من رای بدی ...
www.studio-sky.com
بنام " امیــــــــــــــــــــــــــرعلی فروغی"
یکـــــــــــــــــــــــ هفته بیشتر فرصت ندارم


چشم حتما
مامان حانیه
13 آبان 91 1:43
سلام خانمی ممنون که به ما سرزدین خدا گل پسرتون روبراتون حفظ کنه عیدتون هم مبارک لطفا برید خصوصی


عید شما هم مبارک .مرسی
مونا مامان امیرسام
14 آبان 91 0:52
یازده ماهگیت مبارک گلم
به به چه کیفی میکنی تو باغچه با خاک بازی


بوووووووووس
مونا مامان امیرسام
14 آبان 91 0:52
قدم نورسیده مبارک مامانی.انشاالله نامدار باشه


مرسی عزیزم
مامان ماهان نفسی
14 آبان 91 2:00
الهی من فدات بشم عشقم 11 ماهگیتم مبارکراستی دقت کردی من ومامانیت چقدر سلیقه هامون شبیه همه تا حالا 4 دست لباسی که پوشیدی تو این عکسای اخریت جفتشم ماهان داره


وا چه جالب !!!چیکار کنیم عزیزم تو کل ایران برای گل پسرا هیچ تنوعی نداره همه جا مثل همه
♥ الهه مامان روشا جون♥
16 آبان 91 1:07
آدین جونی یازده ماهگیت مبارک.قربونت بشم که با اون پاهای کوچولوت تاتی میکنی.
مامانی انگار همشون مثا همن نه میذارن دوربین دستمون باشه نه میذارن پای کامپیوتر بشینیم.
همشون آنتی تکنولوژی هستن.


قربونشون برم من .نمیدونن چه لحظه های شیرینی رو براشون به یادگار میذاریم ؟؟
الهه مامان رادین
17 آبان 91 22:05
11 ماهگیت مبارک عزیزم


ممنون دوست عزیزم