آیدین آیدین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

آیدین عزیزم

اولین کوتاهی مو

1391/7/19 21:58
نویسنده : مامان و بابا
1,345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

دیروز با بابایی رفتیم آرایشگاه که موهای عزیزمون رو مرتب کنیم من با خودم کتابی رو که خیلی دوست داشتی و یه تفنگ حباب ساز و توپ و خلاصه چیزایی که میشه شما رو برای یه لحظه سرگرم کرد برده بودم اولش که رفتیم خیلی آروم بودی و داشتی به آیینه ها نگاه میکردی واز اینکه این همه آیینه دیده بودی خوشحال بودی بعد که رو صندلی نشستی همین که آقای آرایشگر خواست پیشبندتو ببنده زدی زیر گریه حالا دیگه با هیچی آروم نمیشدی من و بابا کلافه شدیم موهای جنابعالی هم بلند شده بود نمیتونستیم بیخیال بشیم با هزار دوز و کلک فقط تونستیم دور موهاتو قیچی کنیم الهی بمیرم برات عزیزم خیلی ناراحت شدی دیگه تصمیم گرفتیم توی خونه موهاتو کوتاه کنیم راستی عزیزم اولین سلمونیت مبارک نفسم ایشالا دامادیت .مامان ناراحته چون عزیزمون سرما خورده بینیش گرفته نمیتونه درست شیر بخوره رفتیم دکتر با یه عالمه دارو برگشتیم شما هم که غذا رو به زور میدیم بخوری دیگه دارو بماند ایشالا زود زود خوب بشی مهربونم

این روزا از هر راه باریکی عبور میکنی مثل این ...

پسر کنجکاو من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نی نی گوگولی (نازی )
19 مهر 91 22:55
الهی چه پسر نازی...
خدا حفظش کنه
من تازه یافتمتون
خوشحال میشم به ماهم سربزنید
D


چشم حتما
نیلو مامانه روژینا
20 مهر 91 0:43
سلام سلام.ممنون که به وب دخملی سر زدین/ اقا ایدین شما ماشالله خیلی نازه/انشاالله دامادیش/ مواظب خودتون باشید


قربونت عزیزم
نایسل
20 مهر 91 13:23
عزیزدلم
نایسل
20 مهر 91 13:24
مس یمهربون
راضیه مامان محیا جون
20 مهر 91 14:24
خدا بد نده گل پسر ایشالا زود خوب بشی اولین اصلاح مو هم مبارکت باشه ایشالا اصلاح دامادیت


مرسی عزیزم
مونا مامان امیرسام
20 مهر 91 15:56
مبارکت باشه ادین خان


مرسی خاله جونم
مامان حمید کوچولو
20 مهر 91 18:03
سلام مامان ایدین چه پسر شیطونی داری خدا برات نگهش داره


ممنون همچنین نی نی شما
آیدین
20 مهر 91 19:06
عکسهاش فوق العاده زیبا بودن ماشاالله جونمممممم


چشماتون زیبا میبینه گلم
ستاره زندگی
20 مهر 91 20:16
مامانی هروقت خواستی پسرمون ببرید آرایشگاه،لباسی تنش کن که نیاز به بستن پیشبند نباشه.
یعنی اگه مو بریزه راحت تمیز بشه


ممنون از پیشنهادتون ایده خوبیه
ستاره زندگی
20 مهر 91 20:23
ای شیطون ،بانمک من از لای مبل عبور کنی
مامانی بوس آبداریش بکن


قربونت
مامان ترنم کوچولو
21 مهر 91 12:58
مبارکه.انشالله دامادیت


ممنون دوست عزیز
مامان ماهان نفسی
22 مهر 91 0:03
الهی فداش
فکر کن مامان بیچاره داشته با تفنگ حباب ساز چه حباب بارونی میکرده تا شما ساکت بشیمرد کوچولو مبارک باشه اواین سلمونیت انشالله سلمونی دامادیتکاش بابا جونش تو بقلش نگهش میداشت تا اقای ارایشگر موهاشو کوتاه کنه نکنه از ارایشگرا بترسه اخه من تا به حال ماهان رو 5 بار بردم ارایشگاه هر بارم بقل باباش موهاشو کوتاه کردن فقط باباش یه حمام اجباری میرفت


آره عزیزم اینم یه ایده خوبیه اما من دیگه عمرا این آقا رو ببرم سلمونی باید آرایشگر بیاد خونه.ممنون که پیشمون اومدی عزیزم
پويا
22 مهر 91 19:20
سلام آيدين جون
حالت خوبه دوست خوبم
خيلي وقت بود از دوستاي ني ني وبلاگيم
بي خبر بودم
اومدم به ديدنت و خيلي از ديدنت خوشحال شدم
خيلي ناز شدي رفيق
خدا حفظت كنه


ممنون عزیزم کم پیدایی دوست عزیز؟
mamane Ali
22 مهر 91 20:32
آخی به سلامتی عزیزم .. انشالله اصلاح دومادیت آیدین جونم .. عزیزم انشالله حالت زود زود خوب خوب بشه


انشاالله عزیزم
محيا كوچولو
26 مهر 91 21:50
ببين چه گيري دادن همه به مو كوتاه كردن ني ني ها